Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 380 ggr
Telefonkontakt
0

Kåtiller!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När jag skulle gå upp och hämta mig ett glas avslagen sockerdricka så snubblar jag i mörkret.. Och när jag tänder lampan så ligger Sigge och kn****r sin illa Nallepuh på sidan. Han verkar ialla fall ha lärt sig att han inte får sätt apå Gördis så han ger sig på detta stackars oskyldiga gosedjur ;) Jag ska aldrig mer ta i den!

Suck, vetrinärbesöket känns så långt bort… Man har nästan vant sig med sina dagliga skunkningar och påsättande av varenda gosedjur i lägenheten…

Stackars nallepuh som får agera Barbara ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

sarae
0

Hahaha underbart1 brorsan upp i dagen ;) Ludde visar ännu lite respekt för mamma å fäller in snoppen när jag tittar på honom…men lika mycket respekt hade han tyvärr inte för rikki hihihi

Telefonkontakt
0

Sigge tar in snoppen när man lyfter upp honom och blåser på den ialla fall, jag vill ju inte ta på den *blä*. Påtal om brorsorna så har sigge fått lite grått i pälsen. Han vill bli en silver ;D

sarae
0

#2 haha jasså? ludde jobbar nu mera på att bli så lik en svinto svamp han bara kan … kort å sträv i pälsen som bara den *suck*

Telefonkontakt
0

# hehe okej. Nu ser det ut som om Sigge har däckat i parandet, han sover med nallepuh i högsta hugg :P

sarae
0

#4 hehe alltid nära till hands med andra ord ;) om ändå ludde kunde välja gosedjur framför riltiga djur nån gång ibland *suck*

tydligen har han å Nalle satt på varandra i turer hemma hos rikki…å efter luddes senaste framfart vart nalle helt kladdig på ryggen *gissa vad* Skrikandes

_troll_
0

bukkaparty!

Telefonkontakt
0

#5 hehe, stackars nalle… Men han stoppar väl int ein snoppen i rumpan på stackarns? Sigge hittar ju inte rätt när han försöker med Gördis. >.<

Strumpan
0

Cato antastar skålen till en toaborste. (inte toatoaborsten utan deras egna). + att hela tiden försöker markera sitt revir genom att kissa på mina skor när vi är ute och gårSkrikandes

Mvh Jenny

Telefonkontakt
0

#8 sigge har markerat in mina favoritskor och när vi är ute och går och jag har dem på mig så springer han och ska kolla vems revir det är. Han är lite pucko :P