Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 322 ggr
Theres
0

Kastrering

Hur lång tid efter en kastrering försvinner "lukten" som får andra illrar att morra av ilska?

golf.ifokus.se

Robinsnel
0

kan ta upp till en månad.

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okej, för jag funderade bara på när jag ska våga släppa ihop Melwin och Denver =) Vill inte ha dem ihop nu om de ska bråka…

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Det kan ta riktigt lång tid om man har otur. Flera månader om man har riktigt otur. Men de flesta brukar ligga på runt en månad.

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

Tänk på att fiskarna lever kvar i några veckor efter också Oskyldig

Theres
0

Men Epona är ju också kastrerad =)

golf.ifokus.se

sarae
0

här tog det 2 dagar efter molles kastrering innan han gick bra med de andra (då hade han systematikst baknat skiten ur dem innan, och skrämt slag på dem alal)

Theres
0

Här är det ju så att det är Melwin som bankade skiten ur Denver… så undrar om Melwin är snällare nu när Denver är kastrerad, men vågar inte testa…

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

#7 du kan ju testa att ha dem i selar så du har mer kontroll om du är lite osäker för dom ska ändå leva ihop.. lycka till

Theres
0

Tänkte kanske sätta dem tillsammans i uteburen imon… ryker de ihop kan jag ju bara lyfta upp nån av dem… Men de måste ju få lukta på varann utan att nån drar i dem… lite bett har ju ingen dött av…

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

#10 okej, hehe nä det tycker jag också men lät som du va lite rädd för det så då tipsade ja om det bara=)

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår bytte jag plats på dem en snabbis, och på något konstigt sätt så kom Melwin in till Denver iallafall och de bråkade, så jag burade in Melwin i uteburen, så fick Denver och Epona röja fritt på Melwins territorium. Sen när Melwin kom tillbaka så var det ju Denver-lukt överallt så då skulle han åla sig mot alls som fanns för att det skulle lukta Melwin igen.

golf.ifokus.se

sarae
0

#12 vilken stor utebur du har! kan man inte få se en bild på hela?

Theres
0

Har lagt ut en bild i någon tråd, men hittar inte bilden på datorn nu Förvånad

golf.ifokus.se

Theres
0

Jo… här =)

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

kan de inte komma ur den där? *nyfiken bara*

sarae