Helg
hej på er alla
ja nu är äntligen all julstök över=) Kom hem igår och fatta vad jag saknat mina pälsar då man vare borta från dom 5 dagar.
och man kommer hem så är ena borta=(
Thyra är som bortblåst…Letar överallt men hittar henne inte, men miilo har en annan kelgris som sällskap. Detta är oxå en tös men en tös som är nästan helt vit? fattade inget alls så säger åt killen att komma och han undrar oxå vart thyra är då det är hans tös. Men denna tös funkade oxå då hon verkligen är super gosig och tokpussade och busade med oss igår…
Sen så satte jag igång direkt med utställningsburen jag köpt så jag la in lite saker i all hasst igår men det kommer mera=)
kram på er alla har faktiskt saknat iFokus under julen *generad*

det var alla bilder som jag har på den jusst nu men säg gärna vad nu tycker=)
Härliga färger! :)

#10 tack jag verkligen älskar denna snorgröna färg =)

Ohh, just ja, jag har fått tag på fleece i den snorgröna färgen. Vad var det du ville ha sytt?
Häftig bur, den färgen har jag i Beldins utställningsbur också. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

snyggt,tufft att allt gick i samma färg ungefär=)

#12 hehe ja då får vi inte blanda ihop burarna=) jag kan maila dig angående det=)
#13 japp=)
Jag gillade buren! har iofs inte sett andra burar än katt-utställnings-burarna (mamma ställer ut en del) men de är så pryda och strikta. En iller-bur ska ju spegla illerns ersonlighet, lite spontant och lekfullt men ändå stiligt med tanke på färgvalet som går igen i allt.

Paulina

#15 ja detta är ju en vanlig hundbur=)

kan du fota din bor så man få se hela??

#17 men snälla du kolla bilden i inlägg ett där ser du hela buren eller hur menar du annars?

#14: Jag har den inrednigen i en kaninbur med snorgrön botten så risken är nog liten :-) Japp vi tar det per pm :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tjusigt, har sjalv Jula-buren och en liten varning om du vill ha med dem nagonstanns… Honorna kan ta sig ut. Nagot jag fiock erfara pa utstallning och nagon kom och fragade om det var min iller ute pa promenad.

#20 ja jag har hört om detta men i vinterskruden nu så kommer inte thyra ut men jag ska sätta fasst lite hönsnät så hon inte kan rymma senare=)