Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 324 ggr
FerretCrow
0

Ultraljud

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

japp den 27 alltså igår va vi äntligen på det efterlängtade ultraljuds undersäkningen.

halv elva skulle vi vara där på morgonen och jag sov super dåligt under natten då jag var så nervös att kanske inte allt skulle vara som det ska med mera. kom dit lite tidigare och pasienten före mig kom aldrig så jag fick komma in tidigare. från början såg det bara ut som bubblor i min mage men sedan såg vi den lilla filuren.

allt va super super med bebisen och Den hjälpte till riktigt mycket för när hon skulle kolla ryggraden behövde hon inte flytta kameran eller vad man ska kalla den utan bebisen vände ryggen till oss helt själv.

och sprattel fart var det på honom det var fladrande händer och fötter hela tiden. och jag som gått och sagt länge nu att jag vill känna riktiga sparkar men när jag såg farten nu tror jag att jag ändrat mig lite hihi=)

Men vi fick iaf veta att det med 85% chans är en liten kille i magen och det är vad vi har känt på oss lite oxå att det är. sen så har vi beräknat helt rätt exakt på dagen, denna lilla kille kommer troligtvis ploppa ut den 25maj och gör han det så kommer han på morsdag snacka om en super morsdags present jag får då=)

Här kommer nu lite bilder och bättre kommer senare då jag kan scana in dom. vi tog totalt 8 bilder men vissa har vi gett bort redan.

Denna bild ser du till och med ögonhålorna och en spettsig näsa=)

Faxlin
0

Vad roligt att allt var bra.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

Här är dom 4 bilderna vi har kvar jusst nu iaf =)

FerretCrow
0

Här ser man hur han leker med händerna vid munnen =)

Velsan
0

*avis* Alla ska ha barn ju :(

Norrskenets
0

va sött=)

FerretCrow
0

#1 ja det känns super=)

#4 det är bebis period nu tror jag=)

#5 japp

Aviendha
0

Nej, vad sött! Det står inte på förän räkan vill ut då med andra ord =) Vad roligt!

JossanH
0

ja, grattis alla blivande mammor o pappor! Själv är jag inte speciellt avundsjuk… Har mina 3 "barn" som jag tycker kräver tillräckligt med tid.. :)

Men vad härligt för er som längtar!!

Sajtvärd på Iller.ifokus

FerretCrow
0

#7 nej om det är en kille blir ju säkert när den kommer ut=)

#8 hehe ja och jag har oxå tre redan=) killen och thyra och miilo=P

JossanH
0

#9 tssss, killen också! ;P
Jag tycker det verkar så mysigt att bara vara gravid.. Och gå o längta..

Sajtvärd på Iller.ifokus

Velsan
0

Jag skulle vilja ha en på stört :P men e tvungen att vänta :( men får nöja mig med en hundvalp eller två så länge ;)

FerretCrow
0

#10 hehe japp eller ja han blev lote mer vuxen igår då han fick se bebisen=) ne då men både han och jag har barnet kvar i oss och kommer aldrig växa bort heller tro ja. ja det är mysigt och jag tror det blir mysigt när man börjar känna riktiga sparkar oxå

#11 hehe ja du får göra det men jag tror dom kan förgylla din dag oxå=) sen slipper du vänta nio månader

Smex
0

naw vad gulligt.

Träffade min kompis nu under julhelgen och fick känna på henne mage. Hon är i månad 7 så den var lite rund. Blev lite chockad att hennes mage var så mjuk. Har fått för mig att magen blir sten hård då den har börjat vuxit.

FerretCrow
0

#13 nej dom är oftast inte hård fören precis innan så en kompis till mig som jag träffade under jul hennes mage är stenhård och hon kan få vilken dag som hellst men är beräknad i slutet av januari

Telefonkontakt
0

Nej vilken liten söting! Längtar tills jag får se min lilla skitunge :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ferretgirl
0

Vilken sötnos du får, jag grattar dig så mycket i förskott till lillkillen. Av mina 3 är det bara min dotter som föddes den dagen hon var uträknad till, till den 28/5-75. Båda mina killar är för tidigt födda, den äldsta med dryga 5 veckor och den yngsta med nästan 7 veckor. Dom kom på i efterhand att min kropp bildade tillbaka fostret om det var en pojke. Så skulle jag haft fler barn, och det hade visat sig vara en pojk, så hade jag fått medeciner under hela graviditeten. Var även gravid med tvillingar under våren/försommaren 83, men dom blev det inget av, dom opererades bort när jag just var inkommen i 4:e månaden. Blev sen med min yngste son i mars 85, han skulle födas den 10 december men kom ut den 24 oktober.

FerretCrow
0

#15 ja det förstår jag att du gör det är super häftigt och mysigt=)

#16 urscha beklagar problemen du haft men du ska vara glad för dom barn du har=) vet hur det är att mista ett foster=(