Miniträff igår=)

#3 Underbar bild! Man kan ju inte annat än vilja snusa på den magen, även om hon säkert mer än gärna skulle gräva ur allt ur bokhyllan ;)
Paulina

Saga och Saffi fick fyra roliga pingelbollar av Skorpan och Niima och Saga ville testa deras julklapp och den va super kul juh
#7 hehe ja älskar mina tösers magar, konstigt nog så lät hon bli det på hyllan=)
.jpg)
#5 Hahaha, rejser iller :)

#9 hehe ja det kan man verkligen säga, det va full fart på henne hon va överallt och ingenstanns och ett ständigt poppande. Hon vart alldeles tokbusig när Therese startade soda streamen hehe(inte rädd för nått)
Saffi hittade julgranen, hon riktigt undrar va det är för nåt.
.jpg)

Fina bilder. ser ut som de haft kul :)

Det va sista bilden förresten hehe=) och idag ska pojkvännen bjuda mig på bio så då ska Therese få vara illervakt en stund=), hon är sååå snäll som kan ta dom en stund så dom då töserna har så kul där=D

Guu va fina bilderna blev på våra töser! :D
Nu håller de på å river stället ;) Hahaha…
Niima och Skorpen har gått och lagt sig medan saga och saffi rejsar gärnet! ;) Mammafri juh ;)

Vilka fina bilder. Märks att de trivs med varandra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Skorpan är jättefin, som vanligt…:P:P

#20 tack, ja dom gav gärnet direkt när vi kom in hehe
#22 haha ja dom passar på såklart;) skönt att dom har varit snälla iaf=). Vart nästan tårögd när ja kom och skulle hämta dem när dom hörde min röst och kom springandes till matte=´) märktes att dom hade saknat sin matte iaf;)
Dom låg och halvsov hela vägen men va inte riktigt av deckade förns dom kom hem hehe.
#23tack, ja det gör dom verkligen det är bara Skorpan som tycker att det kan bli liite för mycke ibland=), när dom väntade på att vi skulle hem så la Saga och Saffi sig i en hög på golvet och halvsov hehe
#24 ja hon är riktigt söt lillen=)