Iller sökes
Länge funderat på detta och nu är det nog dags att göra nått åt denna längtan efter detta underbara djur. Jag är inte illervan men i övrigt djurvan. Alltid haft katter, både inne och ute katter men efter en flytt till en mindre lägenhet där dem inte trivdes så var jag så illa tvungen att hitta ett annat hem till dem där de hade mera utrymme för skoj och lek. Blivit väldigt ensamt nu så det är dags efter en godbit som jag kan skämma bort med kärlek. Kan tänka mig antingen köpa valp eller ta emot omplacering.
Det finns ju omplaceringskordinatorer som du kan kontakta, valpkullarna brukar komma kring sommaren annars..
Ett annat tips är att spendera så mycket tid du kan med illrar innan du tar det sista beslutet i att bli illerägare själv. Många ställer nog upp o visar sina djur =)
Paulina

Ja precis. Känner ingen som för tillfället har illrar nu. Men kanske finns nån här på forumet som bor i närheten av stan som man kan kika in hos.

# tyvärr bor jag lite för långt bort men du kan göra en ny tråd att du söker illerfolk i lidköping eller iaf i närheten=).

Lidköping… Det ligger väl ganska nära Skövde? För här bor i alla fall jag, min sambo och våra fyra illrar… Ifall du vill besöka oss :)

Ja de ligger ungefär 5 mil från stan =) bott där i tre år så känner till stan ganska bra. Vart i Skövde håller ni hus? =)

Vi bor ganska så nära Maxi, så relativt centralt, tycker jag iaf :P Har bara bott i Skövde ett år så :P:P Men du är välkommen iaf!!!