Min dansk är hemma nu!
Kände att jag var tvungen att starta en ny tråd här.
Var på min lilla dagstur till Danmark idag då. Och vad mycket illrar jag har träffat! Har aldrig sett så många på samma gång någonsin, inkluderat illerträffar! Hur roligt som helst hade jag! (konstigt, va)
Och killen med det jobbiga namnet Xanzavier var ju lika fina i verkligheten som på bild så det var ju bara att ta med honom hem.
(Sen blev jag väldigt kär i en liten två-årig illerhona men det lär nog bli en helt annan tråd tror jag.)
Mina två pälsar mötte oss i dörren och jag släppte ut Xanzavier direkt.
Efter mycket nos och sniff, en timmas lek och en välbehövd matpaus i mitten sover de nu allihopa i en illerhög! Bakom tvättmaskinen naturligtvis. Mina har väl skvallrat om att det är bästa sovplatsen i lägenheten tydligen!
Ska det vara så lätt? Är lite förvånad faktiskt.
Jag är så trött just nu och ska också rulla ihop mig någonstans snart. (Dock inte bakom tvättmaskinen!
)
Alla som kommer till Viskafors får träffa honom!
Grattis Rikki! Jätteroligt att det gick så lätt att sammanföra dom.
ÅÅ grattis!! Va roligt att alla dina små kommer överrens direkt! Måste ha smarta små grabbar som förstår danska direkt
Ska bli jättekul att få träffa nytillskottet i Viskafors!! Tillsdess hopppas ja på många härliga bilder!! grattis igen!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Grattis Rikki. Vad kul att du fick tag på honom till slut. =) Vi hoppas få se honom på viskaforsträffen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Vad kul, Grattis!!! Hoppas att vi snart ses allihopa, - Jullen hälsar!! =)

Åh vad roligt =) GRATTIS!!1
Han såg ju bara för underbar på bilderna i den andra tråden.

Ohh, vad skojigt. Grattis. Ser fram emot att möta honom och ja er också i viskafors.
Och ja så lätt kan det vara att släppa ihop illrar. Man ska ha tur ibland. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Grattis Rikki till den nya familje medlemen!!
Åh hur går det för dig Rikki??? Hur går det med Xanzavier och dem andra illrarna???
Vi vill se bilder på underverket Rikki!!!!!!!
Amor vincit omnia

o vad glad jag blir det ska bli kul att få träffa den danska illern undrar om han o gusgus förstår varandra hihi

Fler bilder kommer inte förrän Madde tar några snygga på Viskafors-träffen. Överlåter bildtagandet till proffsen! Fast just nu ser han lite konstig ut för när gänget busade häromdan så fick han ett iller-huvud på läppen. Fläskläpp helt enkelt! Han ser lite skev ut.
Han är helt underbar, men……Lådan, killen!!!!! Han har ju bott en hel del utomhus och det märker man helt klart när det kommer till att gå på lådan. Eller inte, kanske man ska säga. Sen så är han ju nykastrerad och har inte riktigt slutat med att dra rumpan i kisset.
Men vi övar nu och sätter man honom i lådan så gör han det han ska, så med tiden så… Men han är ju så söt!!!!

Det ska bli så kul och få träffa honom och förhoppningsvis ta en Massa kort. =)))) Nu är det ju inte många dagar kvar. =)

Madde:Du kommer att få ta massa kort. Fläskläppen är borta idag faktiskt så det vore jättekul att få en massa fina kort på honom. Dessutom vill jag ju ha massa kort på de snyggaste bröderna!! Min Lurvas bebis. Men Grizzly har ju krympt så mycket efter vintern så jag vet inte om han kommer att fastna på bild överhuvudtaget.
Vet du om Alex kommer. Var det så han hette??? Bror till benjamin och lurvas. Förut hette han ju gabriel.
Jag måste ta massa kort. =) Jag är beroende av och ta kort. =)))

Ska verkligen bli jätte kul att få träffa det lille underverket!! =0) Han är verkligen toksöt!!

Jag hoppas verklgien att Alex kommer. Jag har inte hört någonting annat iallafall.
Jag hoppas verkligen att han kommer så vi kan ta syskonkort på alla 3. Jag har fortfarande lite kontakt med deras uppfödare.

Madde, proffskorten på honom vart är dom?? hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Dem är i datorn och väntar på att jag ska orka med att fixa med runt 500kort. Hmm det kommer ta ett tag. Men dem kommer. =)

Han har tappat all vinterpäls nu. Gick jättefort. När vi var i Viskafors var han helt gul på de ljusa partierna och nu är han vit. Ser helt annorlunda ut.Jag börjar vänja mig nu med att gå ut med tre stycken. Det går inte fort men det är hysteriskt roligt!