Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 138 ggr
Theres
0

OT Något konstigt...

…hände precis…

I våras när jag började töja mina öron så försvann en gummiring som tillhörde en töjningsclaw. Jag trodde att den trillade mellan knapparna i tangentbordet, så skakade det för att få fram gummiringen, men hittade den aldrig igen.

Nu när jag bytte om till nattlinne så hörde jag ett klick på golvet, och vad tror ni ligger där om inte den borttappade gummiringen?

Enda naturliga förklaringen är att den ska ha trillat ner i min bh när jag tappade den för över ett halvår sedan, och den bh:n har varit på öland, i stockholm, på stranden, i tvättmaskinen och överallt… så det känns ändå inte logiskt…

Må hända någon spökar i mitt rum och han tyckre jag hade varit utan min gummiring för länge?

Alltså detta handlar om en liiiten sak som är 3 mm i diameter Förvånad

golf.ifokus.se

Faxlin
0

hmm, mysko. Kanske något övernaturligt som du sa.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ferretgirl
0

Vet exakt hur konstigt sådant kan vara. Har själv blivit av med grejer som har varit borta upp till ett helt år innan dom har dykt upp igen. Själv tror jag starkt på andar då jag har sett alla mina avlidna djur och min mormor vid flera tillfällen. Så jag vet att det existerar.

Faxlin
0

Jag har också varit med om riktigt mysko grejer. Och vi har fortfarande min mamma som dyker upp här hemma med jämna mellanrum, så jag tror också på andar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

_troll_
0

Farfar kommer och besöker mig i tid och otid, så andar finns enligt mig =) mormors sambo besökte mormor fram tills hans urnsättning var, gick och prasslade i gardroben och slutade så fort mormor sa att hon visste att han var där :)

Tycker det känns bra med andar som kommer och hälsar på och ser till att man mår bra ibland!