Nationaldagen
Hur tänker ni fira nationaldagen? Nu är det ju söndag på en tisdag, de flesta är lediga. Hur tar ni tillvara den här dagen? Hur många har hissat flaggan i dag?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag har solat och suttit framför datorn ! Boooring *hihi
jag har städat idag och satt upp min flaga från usa

coolt :D
Jag har njutit av valp-lyckan här hemma :) och kollat till så allt gått och mått bra :)

vad roligt :)

Trevliga sätt att fira nationaldagen på tycker jag. Allihopa.
Själv har jag vakat över Bella som tydligen inte vill ha the numer of the beast som födelsedag åt sin valpisar.
Sedan har jag behandlat Dixi flera gånger, gått långis med vovvarna, tagit hand om en vattenkopps sjuk dotter och fixat fram poolen ur förrådet, börjat fylla poolen. Och börjat laga förtältet till husvagnen. Och ja sprungit in här kortisar då och då. Lite som nu. hihi
Audiatur et altera pars

trevlig dag Åsa :)
låter som att du fått mycket gjort ! :D
Vi har varit på Trav utanför Lindesberg (fornaboda) Det var riktigt fint väder med stora moln på himlen. Tror jag fick lite färg till och med. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

jusste! jag är neger nu oxå ^^ :)
solade i 20 minuter kl. 4

hehe, ohh, vad skönt det är att sola ibland. Jag brukar smita ner i källaren ibland jag också och passa på och sola lite. Underbart. Tyvärr en lyx man unnar sig för sällan trots att den står upp monterad i källaren. ;-)
Audiatur et altera pars

hmmm. Det var ju synd 
Vad ska Åsa göra i sommar då? (säker nått du redan har sagt) 

Jag ska få ett föl som säkert kommer ge mig fullt upp;-)
Sedan är det mycket barn och djur. Iväg på två veckors semester sedan blir det hemma och bygga saker. Vi måste fixa ett rum till i källaren, fixa iordning ett höloft i stallet och ett vindskydd i vinterhagen. En till del på altanen så det blir en etage altan är också inplanerat, lite nya land och sådant skojigt. hihi
Audiatur et altera pars

åhh låter ju superkul det oxå!
själv ska vara vara hemma och tjata om en iller, sen om mamma säger ja! så kommer jag ju att få en som tar mkt tid av mig :D:D