Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 197 ggr
Telefonkontakt
0

Illrarnas jul!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har vi äntligen kommit hem ifrån Surahammar och mina föräldrar med illrarna. Eftersom att mor och far har hundar i den lilla tvåan så fick inte Sigge och Gördis vara lösa för de gick inte med hundarna efter att Gördis hade bitit stackars nyfikna Smulan. Men trevligt blev det ialla fall då de fick vara koplade och gå omkring i lägenheten och nör de var trötta så fick de sova i transportburarna. Mycket roligt blev det med alla paketsnören :D

Natten dock blev ett svårlöst problem då lägenheten inte har några dörrar till rummen förutom toan och lösa i badrummet skulle inte gå då det fanns så mycket sladdar och hålor att klämma ihjäl sig på.. Så de fick tyvärr sova i duschen.

Husse gick ut med "monstrena" var tredje timme och de var klockena på att hålla sig tills vi kom ut alternativt att gå på den lilla toa i en av burarna. duktiga illrisar!

För övrigt så var julhelgen jättebra och ni må tro att de blev glada att få komma hem och springa av sig. Nej, det får bli bättre lösning nästa jul :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Guteillern
0

#0 Vad stor hon ser ut! Har hon ökat mycket?

Telefonkontakt
0

Hon har inte gått upp ett gram. Eller kanske 1 eller 2. Men hon är lika liten som när vi hämtade henne. Perfekt storlek, hon får ju plats i västen under julklappsutdelningen :)

Faxlin
0

Vad söt hon var när hon satt i västen så där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

#3 hon hade det nog ganska bekvämt, för hon somnade så sött!

Faxlin
0

#4: Japp det brukar vara bekvämt med inbyggda kuddar :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

#5 hehe, kan lova att sambon blev lite svartsjuk på lilla Gördis där ett tag :P

Guteillern
0

#2 Jo, det såg ut att vara en perfekt storlek…kan tänka mig att sambon blev lite sotis *L* Sista vägningen jag har på henne är 730 gram, den 4 nov.