Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 157 ggr
-eM-
0

''Sök'' Problem

Är det andra än jag som inte kan söka på trådar? Det kommer 0 träffar fast att jag vet att tråden finns och jag kollat att jag stavat rätt.

Madde
0

Känner igen det där. Ska ta upp problemet. Så hoppas vi att dem kan lösa det snabbt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

TottsiGirl
0

Va bra på ett sätt för då har de inte bara varit jag som haft de problemet…

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Nä det har varit problem ett tag. Men det skulle vara fixat nu. Men nu verkar det som att jag får kolla upp det lite mer. Men jag lovar att jag eller åsa håller er underrättade. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

AmmiG
0

Sök ger fortfarande noll träff. Har aldrig fått en träff på sök.

Man ska väl iaf kunna söka trådar även om man inte har hela trådnamnet. Det finns ju många gånger flera trådar som handlar om samma sak och då vill iaf jag få upp alla.

Mvh Ammi

Faxlin
0

Det är någon dunder bugg när det gäller sökfunktionen som tyvärr inte verkar vara så där jätte lätt att lösa. Men grabbarna vet om problemet. Jag ska dock puscha lite extra på dem nu. jag lovar. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Det är väl inte livsviktigt, men förenklar ju när man letar efter tråd/trådar som tar upp det man söker.

Faxlin
0

Ja visst är det så. Jag har skickat in en förfrågan till grabbarna så får vi se vad de säger. ;-)

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Gör klart för dom att det inte är akut! Dom kan ha viktigare saker att göra klart först. :-)

Faxlin
0

haha, grabbarna gör allt i rätt ordning ändå. De tar det mest akuta först. Därför som sök har fått vänta tidigare också. För att sajten funkar även utan den liksom. ;-)

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Bra! Så ska det vara!

Faxlin
0

Visst ska det. De är de enda som vet egentligen vad som har första prioritering då det kan vara problem som vi inte vet om liksom.

Audiatur et altera pars