Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 1934 ggr
Miss-Me
0

illerjulklapp!

vad ska ni ge till era illrar?? jag ska ge min en leksak + godis.

vet ni något recept eller något godis som illrar älskar?

Telefonkontakt
0

mina illrars julklappar har int ekommit ön, inte sambons heller :P

men de ska få en varsin äggula och en litenliten bit julskinka :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Sara
0

Bus ska få en kärleksgroda (läs pökkompis) och tjejerna får ett plingelben.

Sara

Theres
0

Melwin ska få godis och ett fiskespö med nån leksak hängandes på (kattleksak).
Epona ska få godis och en pingelboll.
Denver ska få en pingelboll, sen har jag stickat en tröja till honom, men den är inte klar.
Sen ska råttorna få godis och katten ska få nån mat han börjat älska nu + en mus =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

#1: haha , ska sambon få en liten liten bit julskinka? Tur han får en hel äggula i alla fall. Kan bli hungrigt på julen annars. *fniss*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Telefonkontakt
0

#4 hehe han är ju min lilla iller ibland, han ska faktiskt få en hel julskinka av min mamma :D

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

babsan
0

mina får pipisar :) dom fick prov leka m dom igår, Bab´s äääälskade verkligen sin å blev förbannad när jag tog tbx den :P
Snuffe blev rädd för sin å sprang å gömde sig, jag tror han är lite smygbög ;P

Norrskenets
0

Mina får lite iller godis, en stor pingelboll och till julmiddag blir det en rå tjädervinge och rå tjäder hals=).

Faxlin
0

#5: haha, vågar du visa honom att du skrivit det? Flört

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mikaela_B
0

Mina illrar har väl typ 20 paket var :P hahah!!! Leksaker i olika former och varianter, godis i mängder, 2 nya rör kattrör som är väldigt stora och förhoppningsvis kommer uppskattas, nya selar mm :P

www.blueberryhedgehogs.com

LiindaLarsson
0

jag har gett min en klätterställning och 2 matskålar godis i massor… leksaker.. kläder, fitar mjukisdjur.. mat i massor där oxå sen har mamma köpt leksaker till henne,, mina små syckon köpte 2 bollar till henne.. min kille köpte en godis automat ':) hon har fått leksaker i oliocka former och färger :) GOD JUL PÅ ER

sarae
0

Jag e en sån ruggigt dålig matte! Inte en enda julklapp har mina pälsar fått! Fast iofs, 10 dagar långt från matte borde väl nästan räknas som bästa klappen nånsin?

Men mina skall få några valphagar efter jul, och kanske en ny beställning på ferret couture ;)

Ska kika i geneve i veckan om det finns nån kul djuraffär.

UlrikaD
0

Hittar du något kärnvapen-starkt rengöringsmedel i Frankrike så kan du ju ta med dig några liter!!!

sarae
0

#12 jamen visst! har redan tagit upp det med Chiraq!

UlrikaD
0

Kalas!! Du kanske kan frakta det som raketbränsle i planets tank?Fundersam

sarae
0

#14 jo det är en möjlighet…men det kan bli så besvärligt med tullen och så. Chiraq nämnde nått om en pipeline hela vägen till bergsjön…

UlrikaD
0

Jag är med på den, känns som om det kan behövas nu. Det eller kärnvapen.

sarae
0

#16 har man chiraq med på ett hörn så får man inte vara så petig…chansen e väl större att det rör sig om kärnvapen än att det inte skulle göra det. men men bara det hjälper så!

UlrikaD
0

Håller med helt!