Sweden rock
Är det någon här som ska åka ner till Sweden rock i år? Lite nyfiken bara..Har aldrig varit där innan och i år tar syrran studenten så alla dagarna kan ja itne vara där :( men ja funderar på om man kanske ska åka ner på lördagen Mr Alice Copper kommer ju bla 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Klart att jag skall på Sweden Rock. Och jag kan verkligen rekomendera alla som gillar den sortens musik att besöka festivalen. Den är kanontrevlig!!!
ÅÅ va kul att du säger detta blir ja ännu mer motiverad att åka ner.. Men jag tänket på det brukar det vara svårt att få nånstans att sova eller hur brukar du lösa detta?? Men va kul kanske vi träffas där 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Det kan vara svårt att få plats nära festivalen ja, Norje är bara en liten liten by och när det kommer 20 tusen rockfantaster på en gång så blir det snabbt fullbelagt. 
En annan har det så lyxigt så att man bara bor ca 2 mil ifrån. Fast vi brukar sova där ändå. Förra året bodde vi i båt. Har inte riktigt bestämt hur vi skall göra i år, eftersom jag förhoppningsvis har en kull med valpar här hemma då.
Behöver du bara sängplats för en natt eller så så kan vi säkert klämma in dig någonstans vet du.
Åå de låter ju kalas om du skulel kunna veta nånstans där man kanske kan sova.. hihi kan ja ju inte pojkvännen säga nej när jag har ett sånt bra upplägg :) hehe för å vad jag vill åka !!
Det ordnar sig vet du. Klura bara ut för vilka nätter ni kommer att behöva sovplats, och så kanske vänta två veckor tills jag vet huruvida här blir några valpar eller inte så löser vi det därifrån sen, nemas problemas. I värsta fall får ni sova i husvagn här hemma på tomten, men det kanske ni kan leva med? 
Ja vi hade tänkt lösa endagars biljett i sådanafall och gå på lördagens konserter så det blir väl lör-sön natt i så fall :) Haha husvagn de e ju riktig lyx de för en natt kan ja sova nästan var som helst 
Börja du övertala din sambo nu då, för sovplats har ni. 

Skulle gärna åka dit oxå…. Vill gärna se min enarmade trummiskollega i Def Leppard…… 
Dessutom vill jag se: Deep Purple, Whitesnake, Cactus, Jeff Healey, Leaf Hound, Symphony X, Evergrey, Alice Cooper, Ted Nugent, The Quill…….
Men har varken råd eller tid att åka… 

Tyvärr finns det inte så många band jag är intesserad av att det skulle vara värt priset iår. Men kanske nästa år.

jag har vart där två gånger innan, 2003 och så förra året. det är den UNDERBARASTE festivalen du kan tänka dig.
så jag rekomenderar STARKT att åka ner. det är upplevelse du sent kommer glömma!
tyvärr ligger den mitt i student helgen JÄMMT, men det ska ju inte hindra=) jag har haft måna kompisar som har åkt ner och firat sin student där, eller så får man helt enkelt vänta tills året efter=) jag vart inte där 2004 för att jag tig studenten det året=)
men åk ner! om du kan missa sin systers student! jag garanterar att du inte kommer ångra det!

hmm, låter som något riktigt skojigt ni har att se fram emot;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ja åå nuvill ja åker ner ännu mer!! ÅÅ måste hem och prata med grabben nu så får vi se te att beställa några biljetter medans dom fortfarande finns kvar
Therese är det ok om jag återkommer med vilken natt/nätter som vi behöver sovplats så kanske du som har lite kontaker kunde hitta nått bra ställe där vi kan få hyra in oss :) Vore jättesnällt om du ville hjälpa oss leta vi som e helt nya och gröna på de här med sweden rock och festivaler!!
Visst bara tala om vilken vilka nätter ni behöver någonstans att sova så löser vi det. Som sagt i värsta fall hamnar ni två mil ifrån i husvagn, men då bor ni iaf gratis.
Det är ingen av er som kör mc? Mc-camping finns det nämligen, kan hända att det finns platser kvar på den om ni vill ligga på själva området. Blir det inga valpar och vi skall sova i båt, då finns det plats där också.
Å va du e snäll ska vi kolla lite på vilka nätter de blir..
Men vi kör ju faktiskt mc :) Hmm kanske får kolla in om det finns nått kvar där men vi får se kristian sålde precis sin hoj så de hänger ju på om han kan tänkas få köpt nån ny tills dess..
Å va du e snäll ska vi kolla lite på vilka nätter de blir..
Men vi kör ju faktiskt mc :) Hmm kanske får kolla in om det finns nått kvar där men vi får se kristian sålde precis sin hoj så de hänger ju på om han kan tänkas få köpt nån ny tills dess.. Men vi får kolla på detta! ÅÅ va kul kul kul de ska bli!!
Men vi återkommer när ja pratat med kristian :D
Det vore superkul att åka på sweden rock. Men just nu har jag annat i mina tankar. =) Vilka datum är festivalen???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Läs mer om festivalen här ->
Tack Therese 
O vad jag fick leta innan jag hittade den här tråden.
Hur går det TottsiGirl? Skall ni på rockfestivalen?

haha, ja den här hade väl rasat iväg ett par sidor eller så va? hihi
Audiatur et altera pars
Tänk om man hade kunnat åka på en sån tillställning. =) Det lär ju inte hända i år i alla fall. Hoppas att ni som åker får det trevligt. =)
Hoppas bara att vädret blir bättre under veckan.
SOL SOL SOL säger jag bara. 

Har ni haft dåligt väder Therese? Vi har haft strålande sol i helgen. Ja, det är klart det har faktiskt regnat på nätterna men det gör inte lika mycket.
Audiatur et altera pars

urs jag vill så gjärna åka dit å se mina idoler spela!!! men jag slutar 2:an o min bror tar studenten å på lördag flyttar han hem så jag måste åka till örebro tidigt på morgonen istället…jag hatar att dom har festivalen på just dessa dagar när man har fullt upp….
Så är det alltid. NÄr jag ville åka så tog jag studenten och då fick jag vara hemma medans alla kompisar drog iväg på festival. Men som sagt ibland är det väl helt enkelt inte meningen med vissa saker.
Min man är där nu och ska jobba som vakt ett par dagar.
Spännande för honom trist för mig :)
Han ska jobba dag i morgon tisdag sen blir de kväll torsdag fredag och lördag.
Buhuu kommer märka att man lever. Ensam med 11 illrar 2 hundar en katt och 3 vilda ungar :P

*Asg* Ja, det låter som ett drömsenario det. hihi
Audiatur et altera pars
Båten är fulltankad och ölen på kylning. Biljetterna framlagda och väskan snart packad.
Då vart allt klappat och klart.
Inbillade jag mig iaf tills för ngn timme sedan när det visade sig att min ordinarie illervakt inte kan ställa upp trots allt… Gahhhh. 
Vad gör jag nu?
Tvingar min stackars granne till att ta på sig ett par högskaftade gummistövlar och grova arbetshandskar för att darrande bege sig in till de små monstrerna? Hur skall det se ut, de kommer att skrämma livet ur honom.
Jag kan riktigt se framför mig hur fyra små ligister kastar sig över honom så fort han kliver in genom dörren, lilla Electra slinker ner i den ena stöveln och sätter tänderna i tårna på honom, klätterapan Cayenne svingar sig glatt upp för byxbenen och vidare upp genom tröjan och upp på axeln för att stoppa en blöt illernos i örat på honom medans Matiz gör sitt bästa för att springa i vägen för att fälla den stackarn. Carisma kommer garanterat att gömma matskålen på pin kiv.
Alltihop kommer att sluta med att jag kommer hem och möts av en knäckt granne, ett tomt hus, och ett vykort i brevlådan som talar om att hela "fretaligan" har tagit mina sista sparpengar för en solsemester på Jamaica.
*suck*
*ASG* Förlåt Therese, men du beskrev allt på ett så roligt sätt! Hoppas det löser sig med illervakt, så ni kan ta båten iaf.

*Asg* Ja det var vansinnigt roligt skrivet. Även om jag förstår att det inte är en rolig sitts att sitta i. Önskar jag kunde hjälpa dig vännen, men du bor ju sååå fasligt långt bort ju.
Hoppas det löser sig utan vettskrämd granne och jamaika resa för illrarna. hihi
Audiatur et altera pars
29 -30: Ingen fara. Skratta ni. 
Jag skall hem till morsan nu på förmiddagen och ta ett snack med henne så ev löser det sig den vägen.

Det vore ju skont om det gjorde det. Håller tummarna för dig.
Audiatur et altera pars