Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 167 ggr
Sara
0

Jag och 8 illrar...

Jag är illervakt en vecka framåt och har förutom mina 3 illrar 5 extra liv här. Av 8 illrar är 2 brunstiga hanar..

Det är bajs överallt, det är kiss överallt, det är mat överallt, det är leksaker gömda överallt och det är en härlig lukt av illerfisar och brunstiga hanar. Just nu är jag vääääldigt nöjd med att ha stannat vid tre odjur i normala fall.

Alla kommer bra överrens förutom Funny som vanligt. Nopan är en av de brunstiga hanarnas ögonsten (Det är inte Bus som är efter henne som tur är) och hon har inte sprungit så mycket på hela december som på det här dygnet. Oftast tar hon tillflykten i mattes knä.

Gängen är ihop när jag är hemma och isär på nätterna för lite lugn behöver både dem och jag.

Det mysigaste är att just nu ligger Bus, Norpan och en albinokille och myser i en hängmatta. Skrattande

Sara

Faxlin
0

Det är så mysigt när de är många. Och vart man än tittar ser man en liten iller som busar och leker eller ligger sött och sover.
Låter som om det i alla fall itne är så illa att vara illervakt :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Nej, det är inte alls mysigt när de är så många. Jag ska nog starta en egen tråd om mitt sinnessjuka zoo här hemma tror jag.Fundersam

Faxlin
0

#2: Johoo det är jättemysigt. Du har bara inte funnit det mysiga med det ännu :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sara
0

Det är kul när illrarna går så bra ihop att de sover och leker med varandra. Fast det är skönt att det bara är en vecka ändå. Glad

Sara

JossanH
0

jag vill se bilder ju! :D

Jag tycker det räcker gott med 3 st… hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

UlrikaD
0

8 pyttsan, det är ju vad jag har till vardags ju.Flört

Vad säger du Sara, ska vi ha iller-träff, ha, ha.Skrattande Eller ännu bättre, vi lämnar illrarna och så åker vi på semester själva.