Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 157 ggr
_troll_
0

internet explorer hjälp?

Hemma hos mina föräldrar är det internet explorer som gäller som webbläsare då de inte gillar firefox.

igår när jag var hemma hos min mamma så skulle jag in här och kommentera några trådar, skrev medelandet som vanligt, men de kom inte fram, varför? Försökte flera gången, men det funkade inte :(

någon som har ett bra svar på varför??

ferretgirl
0

Jag kan inte svara dig, jag har haft Explorer men han nu Firefox och båda har funkat jätte bra för mig. Nån annan som vet kanske??

Faxlin
0

Kan vara att säkerheten på datorn är ställd för högt. Det är det vanligaste felet.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mjioo
0

det enda som inte funkar med firefox för mig är klistra intext och bilder mm. annars funkar det som vanligt. tror också det kan ha med säkerheten att göra

_troll_
0

#2 får kolla det när jag kommer hem.

på min egna dator är det alltid firefox som gäller, men inte alltid som man orkar dra med sig den överallt.

Mstar
0

#4 här är det explorer.. och även på gsons bärbara. funkar alltid bra.. så det är nog nån sabla inställning eller nåt ^^

Miss-Me
0

jag har exploer det funkar finfint

DG
0

Jag använder Firefox på Mac och det funkar fint. Ingen problem att kopiera&klistra heller fast jag har fått meddelandet att det inte ska funka med Firefox =P

Men antagligen är det som andra säger, någon inställning på dina föräldrars IE som stoppar.