OT vaken?
Kan nån förklara för mig varför jag har varit vaken sen klockan 5???? frivilligt!! snacka om felvänt! och ruggigt tråkigt..alla normala människor sover ju.
ja ja..idag ska jag iaf packa…åker bort imorgon…och ska då lämna pälsarna till rikki.. Gissa om hon får en kul jul med 14 illrar hehehe men usch va jobbigt det är. hatar att lämna bort mina djur. särskilt över jul! saknar dem ju redan!
Planerar att avskaffa julen nästa år. Nån som e på?
lite morgontrött plader från mig bara. Hopas att ni alla får en bra dag!

Avskaffa julen?.. VAH?.. då får man ju ingen glögg =).. går icke!
#1 okej…DU kan få lite glögg då…men i övrigt tycker jag den skall avskaffas!

var glad att du är vaken frivilligt. jag är vaken för att Sigge sätter på Gördis, vi börjar bli äkra på att han våldtar henne i rumpan, snart ryker kulorna innan vi stryper honom :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#3 här måste jag hålla ludde och dweia åtskillda. Igår fick jag syn på en del av ludde jag gärna hade varit utan. han satt å juckade mot stitch, när jag delade på honom såg jag att han hade snoppen ute. Fats han drog in den snabbt som attan när han märkte att mamma var där :P Men ush å fy för överkåta småpojkar säger jag bara

#4 vilken snuskis, precis som sigge med snoppen ute. drömde nu på morgonen att sigge satte på sin nalle puh (leksak) och det fick han göra efter att husse hade försökt att skilja dem från varandra.. men svårt är det, har ju ingenstans att stängan in någon av dem, bara i buren, i värsta fall :(
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Samma fråga frågar jag mig själv varje morgon! "vad gör jag uppe nu?" Går upp vid 4:30 varje morgon för att åka till jobbet kl fem. På vägen till bilen kan man ibland höra folks väckarklockor ringa… suck..
#6 fyy va jobbigt! men du har iaf en anledning! själv har jag då vart uppe i över 12 timmar å ännu inte gjort en endaste vettig sak! det är talang!

#7 Men du måste ju ha lite kvalitetstid med illrarna innan du åker. Mysigt att vara vaken tidigt om man bara kan sitta hemma i soffan, men en kopp kaffe och en trött iller i knät.
#8 trött iller i knät? vad e det? här har det varit total anarki! jag har bara försökt hålla mig fast ;) eller ok, haft en rädd dweia i knät några timmar.
jo det var jätte mysigt att vara vaken tidigt…men jag har inte gjort nått av det jag skulle göra innan jag åker..suck

Har du inget för dig kan ju du börja fundera på var i satan jag ska sätta alla dina nånstans? Med tanke på brunstig Ludde, rädd Dweia osv….Vilka som ska gå med vilka…Sen kan du ha i åtanke att Nalle har pungkulor som puttekulor och sopar golvet med Pyret här hemma också. Suck!
#10 tror jag dumpar buren utanför din dörr. ringer på och springer!

Tänk om jag inte plockar in dem då?
#12 å missar chansen till dweia gos/kidnappning?

Det beror väl på ifall hon får stanna den här gången. Då kan jag väl tänka mig att plocka in henne. Men de andra får nog vänta där ute tills du kommer tillbaka.
#14 lika bra! har jag tur så är de väluppfostrade och rumsrena när jag hämtar dem då

hmm alla andra normala sover?? Upprörande sarae, jag hade ju inte ens somnat då :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
men ändå pratade du inte med mig :(

Jag har vänt på dygnet totalt, så jag är också uppe vid den här tiden. Avskaffa jul kan vara en bra sak. Eller iaf skita i att handla julklappar osv och bara äta mat med familjen. Annars är det fint att hjälpa till hos föreningar som samlar ensamma människor under jul.
Hur fasen ser en illersnopp ut? Jag har aldrig sett en som är "ute"
#18 va glad för det!! *skadad för livet* hehehe…nej, men den var ju liten å röd typ ;)

#17: Men hur skulle jag veta att du var vaken. Det är inte direkt vanligt :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Haha "liten och röd". En riktig julesnopp!
Men har du inte lagt dig än, klockan är ju mycket. Trodde inte du fortfarande skulle vara vaken när jag skrev meddelandet :p
#21 hehee planerar att dygna..eller nått…borde sova ska åka tidigt imorgon å har inte packat..men men

Hah, jag hade tänkt att städa..de senaste sex timmarna. Det får bli imorgon istället. Att skjuta upp saker är inte speciellt nyttigt, men skönt