Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 160 ggr
ferretgirl
0

Stackars vovve

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hittade den bild på en amerikansk hemsida för ett tag sedan, skulle haft upp den här för några veckor sedan. Men så kunde jag inte se den för jag hade inte office 2000 inlagd, men nu kunde jag se den, så då vidarebefodrar jag den så att alla kan se. Hundvalpar av olika storlekar används (speciellt i Mexico men även i Texas om jag minns rätt) som hajbete. Tänk om man kunde få göra samma sak på den/dom människor som bär sig så här urbota dumt åt. Jag hade gladligen satt dessa krokar både i deras näsor, men också i tasken på dom. Uch och fy, vad annat kan man säga.

Madde
0

Fy vad arg man blir när man ser såna här bilder. För mig är det rena rama djurplågeriet. Dem skulle bara veta hut. Gråter

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Den där bilden har även visats på andra hundforum. det finns faktiskt en film också. Det blev ramaskri innan det kom fram att filmen var trickfilmad och att fotografiet var rekonstruerat. Tack och lov så är hundar för dyra att använda som bete och inte direkt det smartaste heller. Det krävs att betet är mindre för att de ska få plats med de på båten, dessutom ska det vara blodindränkt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Hoppas att det inte är på riktigt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

SandraTomas
0

Hade det där varit på riktigt så hade jag personligen åkt dit och skjutit varenda jävel. Det finns inget som gör mig så arg som när djur far illa.

ferretgirl
0

Jag har hört att det skulle vara sant, iallafall när det gäller Mexico. Där har man hört lite av var ifrån när det gäller djur och grymheter mot djur.

HelenMarielle
0

Sådant blir men bara så förbannad på! Kan verkligen sånt va på riktigt?