Julträff gotland??!!
så är det någon här som vill ha en iller träff på gotland helgen innan jul.
typ 22-23 någon gång? eller mellan 22-26?
jag befinner mig på ön då iaf med hund och iller. roligst att vara ute men kan kanske få låna mina föräldrars kök om det är kallt. (visby/willys)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
ingen?

Jag och Sambon + illrar skall fira jul hemma på ön. Kanske skulle funka helgen innan jul. Vi har redan handlat klappar så vi kommer bara ta det lugnt då =)
#0 Skulle vara kul med en träff, eftersom vi inte ska resa bort under helgen. Gärna mellandagarna.
:-).. skulel vara kul. jag vill gärna träffa fler med killer så mina kan få leka av sig lite. även få lite soc kontakt.
jag ska fira en jul helgen innan jul och på julafton både gånger på gotland. men det finns tid till annat med helgen innan jul.
någon mer som vill helgen innan jul?
vart?
jag är på gotland 22-26

jag är hemma 22-27
har funderat på en träff under december kanske den 22-23:e då. Vad säger ni om det?

jag och sambon är på. Som sagt, vi kommer ialla fall inte göra så mycket den 22 eller 23.
hos vem skall vi invadera hos? =p
vi ska fira "jul" på 22 lr 23 ska ta reda på när i morrn. ska samtidigt kolal om det är fritt fram i köket nån timme. föräldrarna bor på skarphäll. bra grönområde utanför och gård

ja för visst kan jag ta emot folk där jag skall vara om det inte vore för att jag kommer bo i en kall sommarstuga.
Håller på att vänja mig redan nu genoma att ha vridit ner elementen här hemma. usch vad kallt… brrrrr =P

ja hur kommer det se ut? Blir det någon träff i helgen?
jag kunde hos mig iaf :-/.. men vart, när och hur tycker ni andra?
skulel stå kunde inte hos mig