Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 445 ggr
Mikaela_B
0

Beställt!

Usch va min sambo kommer mörda min långsamt :P Har precis beställt "julklappar" till illrarna från ferret Couture! :P Lite söta kläder, 2 nya sätt selar var till dom :P sovsaker och lite till:P

De är farligt att vara inne på sidan :S har intalat mig alla ggr nu att jag ine kan beställa, antingen finns inga pengar eller liknande, men nu gick det inte :p

Så får väl se va sambon säger när han vaknar imorgon (A)

www.blueberryhedgehogs.com

Qviq
0

Haha, varit nära att göra lika dant flera gånger:p

"Chaos is a friend of mine."

Mikaela_B
0

#1 fick ju passa på nu när sambon sover :P Även om han kommer döda mig sakta men säkert när illrarna får dyrare julklappar än någon annan vi köpt åt :P haha

Telefonkontakt
0

#2 hehe, jag var tvungen att ha min sambo vaken, för det var hans kort och det har han gömt väl för mig. Men jag fick lite gran ialla fall till mina monster :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Mikaela_B
0

# 3 haha okaj =) nja min sambos kort vågar ja icke ta, dock så satte han in pengar till mig idag som han fick efter ett jobb han gjorde så då fick ja hälften, han sa att de skulle vara till julklappar men dock inte till vem(A) de blev ju julklappar iallafall:P

Telefonkontakt
0

#4 det är smart ;)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Mikaela_B
0

#5 ja de tycker jag med :P Pälsarna förkännar lite lyxklappar efter en hemsk behandlingskur av skabbmedel :P och jag förkännar att köpa de efter att ha behandlat dom + hundarna med skabbmedel :P de sliter på än ;)

Qviq
0

Får höra nu vad han fick för reaktion:D

Mikaela_B
0

#7 hans reaktion blev inte så katastrof :P han bara skakade på huvudet, skrattade och suckade :P Dock så var de för att tröjorna passar så bra in på mina illrar så därför skratta han och tyckte att de va helt okej ;) fast dock tyckte han att jag kunde hållt mig till en mindre summa (A) hihi

Smurfina73
0

ge mej adressen till sidan…*vill kika*

Qviq
0

LiindaLarsson
0

får man se bilder oxå``

Mikaela_B
0