BARF??????
Vad är barf för foder,är det konserverad mat i burkar eller fäskt eller vad???????

Sök på det :) då kommer du hitta massa bra svar. Biologisk anpassad rå föda…
det innebär att man ger sitt djur en blandning av olika sorters rått kött och ben. Man försöker immitera djurest naturliga kost helt enkelt
Det finns en bok om barf (den jag tänker på riktiar sig dock till hundar man kan vara intressant att läsa i alla fall) namnet den oftas nämns under är barf-boken. men egentligen heter den Fundational food för hundar eller något i den stilen. skreven av Jill Mellstöm, finns att köpa på jipotiamas hemsida. (de säljer även en hel del saker osm man kan vilja utfodra med om man barfar)

vart köper man det sen då?
Maten? Det beror på vad exakt du är ute efter, det finns återförsäljare som säljer saker som passar för barf, kolla på http://www.jipotimas.se/ hemsida. Vill man ha möss och liknande att ge så kan man leta upp en grossist som säljer det, de brukar vara tänkta som reptilfoder men funkar bra. men ett enkalre sätt kan vara att leta upp en mataffär där de styckar upp köttet själva där brukar man kunna köpa saker där.
jag köper mitt kött i mat affär samt hos slaktare. Möss och kycklingar köper jag i djuraffär