Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 860 ggr
tokage
0

OT Vem behöver komplicerade kattställningar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När man har lådor Flört.

Pinne, även kallad "lådkatten" kan roa sig med en enda låda… Jag försöker desperat leka med honom med en pipande leksak, men han bara stirrar på den och tror att man kan döda den med tankekraft Oskyldig.
Han har 3 tankar i skallen… 1. Mat 2. Klappar på magen 3. LÅDOR!

Och ja… han gillar… lådor… Kan säga att vi sparar mycket pengar på kattleksaker Skrattande.

Och ja, han hoppar in i dom alldeles själv =). Det är aldrig fel om man blir klappad på magen när man ligger där i lådan heller =)

tokage
0

Ännu ett lådäventyr…

tokage
0

Syrran däremot trivs bättre med att ligga PÅ lådorna. Särskilt om brodern ligger inuti den. Oskyldig

skrollan
0

vilka stora fina katter du har :)

Zaria81
0

Haha, har också en katt som älskar lådor,dock gör fröken iller det också så det kan bli lite maktkamp om vem som vinner och får behålla sin plats i lådan.

Och vem behöver illerleksaker när det finns ikeakassar? Inte jag iaf =)

tokage
0

#3 Tackar, i februari kommer våran maine coon kattunge, och de katterna blir ju så otroligt stora =D

#4 HAHA, va skönt! Ja man behöver inte alltid köpa dyra leksaker inte Skrattande

Telefonkontakt
0

#0 jag gjorde tabben att köpa en jättedyr kattställning till mina illrar, men de andävnder den knapt. De tycker att läskflasor är mycket roligare. Inte kul :(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se