Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 161 ggr
Smex
0

Marsipanillrar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nu är det jul i vårt hus och jag har blivit en liten tomtemor och genast börjat med lite julgodis.

Letar efter det perfekta recpetet till knäck. Man idag så blev det lite marsipantomtar, som blev marsipanillrar med chocklad doppade svansar =)

Är man skaddad eller är man? brukar bara göra lite grisar och tomtar men idag så blev det några marsipanillrar och bara TVÅ grisar.

Skämtade med sambon i telefon att vi har fått sju nya marsipanillrar =) Detta rekommederar jag till alla som älskar att leka med julgodis =)

Telefonkontakt
0

nej vad söta!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

bnoffan
0

Nejmen! Vilka söta. Men jag antar att mina inte skulle bli lika vackra.. Kyss

Norrskenets
0

haha vilka söta=D

tokage
0

Nej gud så söta! Nu blev ju jag lite sugen på att syssla med marsipan :D, det får nog bli när jag blir frisk… Alla som skulle äta de skulle antagligen också få influensa då Oskyldig

Smex
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får tacka så mycket för berömmet. Jag tycker dom ser ut som små avlånga grisar.

Robinsnel
0

tihi… med bajssvansar! Räcka ut tungan

Sara
0

Haha, ja lite som grisar men det är nog för att man är så van att se rosa grisar.

Sara

LiindaLarsson
0

jag gillar inte marsipan!! ´Men dom var jätte söta.. är inte marsipan vit??

Sara
0

Jag älskar marsipan, men jag skulle nog inte kunna äta upp illrarna..

Sara

LiindaLarsson
0

jaa alla gillar ju itne samma saker och det är ju braa.. men marsipan går ju å äta men det får inte bli föär mycket om du förstår? :hih

Smex
0

sara: ja jag måste ju äta dom någon gång. Så jag får vara glad att jag fick mina små marsipanillrar på bild i alla fall =)

Liiinda: Ja marsipan är vit men jag köpte färgad. Orkar inte färga dom själv. =P

Robinsnel: Japp med små bajsvansar =P

Velsan
0

vad kostar marsipan ungefär?

Velsan
0

vad kostar marsipan ungefär?

Smex
0

ja vad låg det på, cirka 15 spänn tror jag. Det ligger under 20 lappen i alla fall.

Velsan
0

aha inte så farligt ;D

AlbaStiffler
0

Knäck är jättegod att smaksätta. Man kan ha i LITE ingefära, torkad eller riven färsk, men inte för mycket bara. Smaka dig fram! ;:)

Sarah
0