Iller programledare

Var jobbar du?
golf.ifokus.se
på TV4

Fusk :O Det vill jag också göra…
Eller… vill liksom vara med i nåt roligt programm, typ Fredag hela veckan eller nåt i den stilen =)
golf.ifokus.se
kan du inte smuggla in honom i nån liten nyhetssändning eller nåt då!? :P komma traskandes i bakgrunden hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus
*s* lovar försöka ;)

Nej vad sött!! Om du lyckas smuggla in honom så får du säga till :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Kan tänka mig en chockad Bengt Magnusson när en iller kommer knatandes över hans papper :)

*Asg* Underbar bild. Vore lite häftigt att se en iller i direktsändning :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
ja det syntes att det var TV4 men vad jobbar du då med? läser du nyheter eller?
Vad häftigt! Skulle lungt börja kolla mer på tv4 om den sötnosen var med
! Jättehärlig bild!

hehe va sött, undrar också va du jobbar med..är du med i tv ibland? =) Skulle absolut va kul om du fick med honom i tv;)
#9 nej allt utom det …vill inte *s*
#11 svar:ja ofta…reporter,fotograf,redigerare,bildproducent,sändningstekniker,ljudtekniker,studiokameraman

#12 Ojj det va mycket=)
#12 bra då efter lyser vi ett 3 timmar program om baaaara illrar tack! 
Bor du i Västernorrland så har du sett mig *s* om du följer nyheterna då dvs…
jämtland/härjedalen täcker vi oxå!

gud vilken söt. =)
Jag skriver som alla andra. Du måste fixa till ett litet program om bara illrar =) Eller om annorlunda husdjur =)

Jag bor juh i timrå men ändå aldrig sett dig=(..men det är kanske för att man inte tänkt på det haha=P
Som reporter väljer du själv när du vill vara med "framför" kameran, jag är det ibland…vill inte figurera för mycket offentligt därav oxå jag sagt av mig programledarrollen… sen besitter jag även samma förmåga som denna programledare så då kankse du fattar VARFÖR! *s*
http://devilsandsaints.blogspot.com/2007/10/pinsamt-vrre.html
(tryck på play pilen på klippet)

#20 hahaha skrattar så jag grinar, då förstår ja varför skulle inte heller kunna hjälpa det om det hände haha kan se två muppar framför mig en med ljus röst(helium liknande) och en med en rejäl basröst haha =´)

#20 ha ha.. syrran tror ja är galen som sitter o asgarvar framför datan=).. men gu va kul.. o hemskt på samma gång=).. tycker lite synd om stackarn han skrattar åt..:)men va pinsamt för programledaren.. usch…
ja så då kanske ni fattar,,, nu ska jag ju iaf redan byta stad snart men det skulle gjort en ännu snabbare flytt *s*

#20: *Asg* Nu har jag skrattat så det lockade ner både gubben och Veronica i källaren :-)
Audiatur et altera pars
Hahahahahhahahahahah!!!!!!!! Tycker så synd om de stackars människorna men fy fan..hahaha. Nä jag bor i Karlskrona så det har jag aldrig sett =P
jag skrattar åt det varje gång.-…speciellt när dart vader börjar snacka 's*

Sött:) skulle va kul att ha med iller på bolibompa eller nå :)
Jag begriper ingenting! Vad skrattar alla (inkl. programledaren) åt ???
Tittade på klippet flera gånger för att se om någon gjorde något roligt i bakgrunden, men såg inget…
#28, Haha! det är ju rösten på killen han intervjuar, det är typ helt seriöst och tjejen gråter och allt, och så början programledaren asgarva x)
Nä seriöst!
Jag trodde att folk slutade tycka att handikappade eller annars annorlunda människor är komiska på 1800-talet någon gång. Men det är ju uppenbart att man borde återinföra "freak-shows" där folk får skratta åt andras elände…skulle locka fullt hus bara med folk från detta forum! Ni som skrattar när ni ser dessa människor borde ta er en funderare över er människosyn. Har man en sund människosyn är det lätt att hålla sig för skratt när folk gråter och blir förnedrade.
#30 ingen skrattar åt mannen med lustig röst. Det var inte det det handlade om, tagga ner. Jag håller fullt med dig, men detta handlade opm hur patetisk programledaren är som inte kan hålla sig för skratt i livesändning. Och varför man då kanske inte vill bli programledare eftersom hur elakt det än är så förknippas roliga röster med roliga saker. Kolla på alla humorprogram och tecknade filmer.. Det är nog därför.
#31 För all del, om ni inte skrattar åt deras olycka är det ju bra.
Men om jag ska fortsätta med min moralpredikning så blir jag inte särskilt glad av att se på andra människor som inte kan hålla sig för skratt åt andras olycka heller.
Att skratta åt att se folk göra sig illa på låtsas är en annan sak, ingen verklig person är inblandad som kan fara illa av det. De som man skrattar åt har gått med på det och vill att man skrattar åt dem.
#32 det är inge kul med mannen som pratar. det är programmledaren som gör bort sig totalt. Personligen garvar jag inte åt detta klippet, utan jag skäms ihjäl på programledarens bekostnad.
ja men herreguuuud! det är ju programledaren man skrattar åt för att han inte kan hålla sig öfr skratt… LÄS vad som skrivs i början så fattar du vad innebörden handlar om
Ah, men nu har alla förstått varandra. Så nu släpper vi detta :)
Jag får väl hoppas att jag missförstått er då som ni säger… ord som "darth vader" och " muppar" fick mig att tro annat…
# 32 Jag är en sådan människa som börjar skratta när exempel en olycka händer och även på begravningar eller i allvarliga situationer.
Men det är INTE för att det är kul utan det är för att en del människor reagerar med skratt i nervösa eller allvarliga situationer. Man kan helt enkelt inte låta bli eftersom det är en automatisk reaktion som kroppen sätter igång.
Sara

Kan det vara dåligt att skratta?? Nä, vissa sittuationer blir det bara knas av helt enklet :)
#0 Men du kan väll göra ett repotage om illrar!? ;)
skadeglädjen är den sanna glädjen…så är det bara! fast inte då det gäller djur dock tycker jag iaf…
#38 ja om jag får ett offer så…svårt göra om mig själv *s*

#39: Va? Kan du inte göra ett reportage med dig själv? Snacka om lite enmansshow där :-)
Audiatur et altera pars
hahahahaha, jadu, det här klippet har jag sett tidigare och när jag insåg vilket klipp det var så bröt jag också!!! :D Den programledaren är ju otrolig!
Det är elakt att skratta åt andras olycka MEN den här programledaren är ju bara så klockren! snacka om att hantera situationen bra… Noooooot! :P
Sajtvärd på Iller.ifokus
#40 jo eftersom jag jobbar som videoreporter=fotar, intervjuar och redigerar allt själv så blir det lite svårt *s*
http://devilsandsaints.blogspot.com/2007/12/polishunden-bba-co.html#links
Här fick jag med "iller"

#42: Du kan säkert få tag på någon här inne att göra ett reportage med tror jag. Finns nog de som gärna är med framför kameran med sina illrar. ;-)
Audiatur et altera pars
måste vara en nyhet och i västernorrlanslän dock!,,,,