Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 297 ggr
FerretCrow
0

mail less

en fråga hur får man bort att man får ett mail så fort det startat en ny tråd på iFokus?

jag sitter jusst nu och rensar inboxen på 2000mail och allt är skit från ifokuset.

FerretCrow
0

hart alltså radera 1083stmail nu som bara är från iFokus. det kommer ett brev såfort en tråd startas eller att någon skriver i den

Norrskenets
0

Så får inte jag..konstigt=s

FerretCrow
0

#2 okej nej jag får hur mycket som hellst men jag har aldrig tryck på att jag ska premunera på nått och hittar inte vart man stänger av det heller

Faxlin
0

haha, jodå du har kryssat i en ruta om det. Gjorde jag också i början tills jag insåg att jag är inne så ofta att jag ser vad som skrivits i trådarna redan innan mailet kommit.

Gå in under inställningar
Välj Personliga inställningar där har för mig att det är där under du ska kunna ta bort bevakningen. Men tyvärr så har jag inte så det syns hos mig och det var länge sedan jag tog bort det.

Hoppas det funkar.
Mvh ÅsaF

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#4 det finns inget där tyvärr

elinn
0

Om du trycker på prenumerera som finns högst upp i varje tråd.

Där ska det kunna gå att ändra bevkaningar..

Vet tyvärr inte riktigt hur det fungerar då jag inte har den inställningen men hoppas det kan hjälpa något =)

FerretCrow
0

ja det kommer fram att jag kan få välja det men där har jag kryssat i att det inte ska visas och jag har aldrig preminerat på det heller, hatar en massa onädiga mail