Nu är Bus hemma!
Idag flyttade Bus in här hemma och det har sannerligen varit bus hela tiden. Han är 13 veckor på lördag och redan en omplacering.
Bus är född 070407 och är från Gay. Pappan heter Athlas. Har ni kullsyskon så skriv ett inlägg.
Så det har varit svårt att få några foton så ni får hålla tillgodo med dess så länge, tills han blir trött.
Sara

han verkar ha lite svårt att vara stilla=) men söt var han, hur går det med funny?
Hrm.. Funny blev chockad för den här saken bet ju tillbaka när hon jagade honom. Så hon gick och la sig istället.
Däremot har han blivit bästis med akuthemsillrarna som är här.
Sara

Usch då hade den tänder.. hemsk upptäckt=)
haha, vilken vilding !

nåw vad söt :)
oh så söt han är Bus =))) hoppas på och få se honom snart =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Sicket busfrö raringen verkar vara :-)

Åh, vad fin han är!

Han var riktigt söt.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Han ser lite konstig ut i ansiktet men jag tror det är bara för att han inte växt färdigt än.
Sara
#11 vilken underbar bild :-)
haha miilos halvbror=)
Mhm.. Han har en maaaaasa släkt vet jag.
Sara
så där, nu såg jag bilderna, supersöt liten illerkille =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Där kan man snacka om att det kan bli släkt-kalas.
Grattis till pojken!!!
ÅÅ vad söt han var Sara! Stort grattis till nytillskottet ska blir som Madde säger spännande att få träffa honom :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Jättesöt var han.
putt
Sara
vilken sötnos du hittat ;)

#26 är athlaz pappa till alla hans valpar men han har olika mammor eller ? såna fall är bnog måna sykon och halvsyskon
#27 Gay har två hanar vad jag kund se när jag var där nere.
OKej :D
#26 då är din albino hona syster till min miilo för han har oxå mamma petra och pappa atlas=)
roligt ;)
har en grabb född 070408. från atlas och tova.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
min Luza är från Gay o pappan heter Atlas. Hon är dock född 070408. dom är halvsyskon iaf.

Sara> Ska han stanna hos dig eller är han en akuthemsiller? Vad söt han var.

#34 Han är nog en permanent liten sak eftersom han bott hos sara sen juli. Rätta mig om jag har fel ;)

Aha, dåså!:) kul
Bus är här för att stanna. Han låg ute på annons ett bra tag men ingen ville ha honom för han var ett "bitmonster". Så tillslut flyttade han hit och efter lite uppfostring så är han världens mysigaste. 
Sara

#37> Labjans… tänk att illrar kan vara bitmonster i vissa hem, men änglar i ett annat…?! Grattis till framgången! :)
Tackar, jag ångrar inte för en sekund att Bus flyttade hit.
Sara