Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 444 ggr
FerretCrow
0

Skurmedel?

hej på er alla.

jag har precis städat en massa i bebisarna rum eftersom den blir lite smutts och hår där med mera.

och då undrar jag om det är fler som har illrar som slickar på golvet efter man skurat?

Mikaela_B
0

Mina gör de… därför så får man ju skölja hela golvet med massa vatten efter man använt skurmedel och liknande :P Hundarna slickar oxå :P

www.blueberryhedgehogs.com

bnoffan
0

Haha alltför många illrar älskar skurmedel! Daisy är helt galen och försöker slurpa i sig direkt från skurhinken.. hmm.

AlbaStiffler
0

Från skurhinken har jag vart med om att de testat, men aldrig att de slickat på golvet… hmmm… extra polish? Låter dock inte så supernyttigt.

FerretCrow
0

#1 ja när jag märkte detta igår stängde jag ut dom från rummet och drog av golvet flera gånger med bara vatten då slutade hon med det. så jag håller sten koll på henne hur hon mår och ännu har inget hänt.

#2 men jag är inne på min 6:e iller och det är bara lill fisan som gjort detta därför blev jag fundersam=)

#3 nej skurhinken är alla illrar nyfiken av någon gång miilo va det tills han ramlade i nu går han när jag kommer med den. nej nyttigt är det nog inte men kanske hon han med 3 drag/slick med tungan innan jag tog bort henne och då vet jag att jag inte blandat så starkt

Xannadu
0

Jag använder natut sopa :) inga konstiga saker i.

AlbaStiffler
0

Gillar åxå såpa av den anledningen + att det luktar sååååååå gott och att det är bra! :)

bnoffan
0

Jag kör med såpa då det är bättre för miljön. men inte luktar det gott! :/

TottsiGirl
0

Kör oxå med såpa hemma..:)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

FerretCrow
0

ja man kanske ska börja med såda där illrarna är då det är skonsammare så att säga för inte luktar det gott =P