Babbeltråd
Vad jag vet har vi ingen sådan här. Kanske kan det få igång sajten lite?
Tjolahopp! Babbla på
(bild jag gjorde idag)
Jag gilla(r/de) att göra hemsidor. Lite här och var. Åt vem som helst. Ofta glömmer jag mina internetspår jag lämnar. Men fick ett meddelande att jag fått ett meddelande på en sida… denna: https://gerodeans.webnode.com/
Lite gulligt. Haha. Vet inte vad jag tänkte göra där eg, om jag skulle lägga ut info eller om jag bara skulle testa webnode.
"Being a fool is a great luxuary"
-Matai Shang (John Carter, 2012)
- Redigerat 2021-04-11 13:02 av Grodan
Jag är imponerad av din förmåga att hålla igång sidor. Hoppas att det blir lite aktivitet här igen!
#3 Tack.
Hoppas det med.
Just nu kollar jag på serien Snowpiercer. Älskade filmen. Serien vet jag inte riktigt om jag gilllar, men glor ändå, då jag inte har annat för mig.
Det blir lätt så, att man bara glor. Själv kollar jag knappt på några serier, hänger mest på youtube. Men där har jag fastnat för ett brittiskt barnprogram från 80-talet. Jag vet inte vad det är jag dras till men det är nåt med alla pastellfärger och den positiva energin.
#5 Haha, låter skoj. Vad är det för program?
Jag ser om rätt många av de filmer jag gillat just nu. Försöker att inte se de jag redan sett 10-20 gånger, utan de andra… som jag glömt och som nu mognat…
Sedan glor jag lite efter iller måste jag erkänna. Tänkte att jag ev kunde föreslå byte… 11 månaders dobbis mot tam och gosig iller… hihihi
Äntligen har jag lyckats hitta tillbaka till iller i fokus :-) Det tog tid och många svordomar.
#7 Välkommen tillbaka.
Det har varit väldigt tyst här…
#8 hela iFokus har haft sämre drag under lång tid. Väldigt tråkigt att folk fastnat mer på Facebook. Så mycket bättre organiserat och enklare med iFokus. artiklar är snyggare, lättare och hitta. Inlägg försvinner inte undan lika fort och enklare hitta under kategorier.
Och nu har de även blivit mer hårda med att följa sina regler att man inte längre kan annonser ut djur på facebook. Så förhoppningsvis hittar folk tillbaka hitåt igen. Och kanske några som har tid samt ork att ta över sidan och få fart på den.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#9 Nu? Det har varit förbjudet att sälja djur på fb i flera år. Omplacering har dock funkat
Jag gillar inte fb, har aldrig gjort. Men jag har inte heller en mobil som är direkt förankrad till fb. Det gör ju att folk faktiskt är där mer, för att de bara behöver trycka på en ikon.
- Redigerat 2021-05-01 09:24 av Grodan