Brunst...
Om en kastrerad hane är runt en okastrerad hane som är i brunst… kan den kastrerade hanen få brunst-beteenden då?
Melwin har börjat…dra sig mot saker, som han gjorde förr i tiden. Men han är ju kastrerad!
Var för övrigt precis ute på en morgonpromenix med Melwin… han är så söt när han stannar på vissa ställen, lägger sig på rygg och börjar gosa in sig i buskarna 
golf.ifokus.se
Cato har gått in i brunst nu. Han håller på å släpar runt på stackars Alaska och hon är sååååå less på honom. Hon skriker i högan sky del lilla damen och hugger tillbaka. Cato fattar ingenting…. Athlaz blir jätteorolig när han hör henne skrika och vill komma och rädda henne (jag måste ha Athlaz och Cato separat)
Mvh Jenny

Jo, jag måste ha Melwin och Denver separat också… men Melwin har liksom blivit brunstig han också iallafall, ser det ut som…
Epona har iallafall ingen på sig, så hon slipper skrika ;)
golf.ifokus.se
Ja, dethär med att en kastrerad har blivit brunstig har jag ingen erfarenhet av. Melwin kanske e avis på Denvers nötter
! Men kan du ha Espona och Deniver tillsammans? E hon kastrerad? Det är ju Alaska. Annars skulle väl hon vara glad över att en stor hane är intresserad! Han är mest pest och pina nu, förutom när han sover för då e han varm och go´ =)
Mvh Jenny
Alltså, när dem drar sig över saker sådär lite fint så revirmakerar dem och säger "här bor jag, det här röret är mitt bara så att du vet".
Vad menar du med brunst? Brunst för mig är en iller som luktar ruggigt illa och lämnar kisspölar efter sig överallt och som vill bära på dem andra illrarna.

Melwin har börjat göra exakt som Denver helt enkelt… Denver luktar illa och kissar på saker och gnuggar sig mot hörn och så… och Melwin har börjat härma honom med att dra sig mot röret och kissa på det och släpa ut lite på golvet och sådär =/
golf.ifokus.se