Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 212 ggr
FerretCrow
0

Taskigt

Ursch sitter verkligen deppad nu och känner mig allmänt less på allt och vill verkligen bara tok grina.

den 3 december då jag var hemma hos min mamma och firade min födelsedag 10mil härifrån så kom ett par kompisar till mig dit. och då tjatade dom att jag skulle komma ner nu till helgen och jag lovade dom att komma. nu när jag pratar med dom idag har dom planerat annat så nu får jag nog åka ner och baar sitta där nere.

snacka om besviken man blir=(

visst om någon kanske blir sjuk eller inte kan för den ska jobba eller liknande men att glömma bort att man planerat att gå ut och äta och kanske bowla tycker jag är lite väl kraftigt. blir väldigt ledsen.

Visst det är kanske inte mycket att vara ledsen över men det är dom ända vännerna jag har kvar kontakten med där hemma i timrå sedan jag flyttade. men jag kanske bara är gravid känslig oxå.

sorry ville baar skriva av mig.

Telefonkontakt
0

Det där känner jag igen.. Fast jag skulle ha en kompis att komma hem till mig en helg, men det tog tre helger innan hon kom från den att vi hade bestämt.. *krama*

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

FerretCrow
0

#1 ja det är inte kul alls. blir inge kul att få åka ner och bara sitta när man hade sett fram emot detta så. visst ena tjejen skulle jobba och det förstår jag ju om hon måste men dom andra då..hua =(

AlbaStiffler
0

Jag har hellre inga vänner än dåliga vänner… Eller hellre få nära vänner än många ytliga som man inte kan lita på…

Hormoner eller inte, man håller det man lovar, såvidare de inte har nån kris.

Sara
0

Jag tycker inte du är gravidkänslig utan det är helt naturligt att bli ledsen när man blir bortglömd eller bortvald.

Tycker du ska tala om för dina vänner hur ledsen du blev.

Sara

Ceciliaolucifer
0

Illa gjort av dina "vänner". Gravidkänslor eller ej, sånt här är taskigt. När var senast ni pratade om det?

FerretCrow
0

#3 jo precis ska prata med dessa personer och berätta hur besviken jag är och se vad dom säger. som sagt en kris eller att man ska jobba kan jag tycka är okej.

#4 ja det ska jag göra.skönt att någon förstår mig=)

#5ja vi pratade om det  jag fyllde år runt den 3 december sen har vi pratat om det flera gånger i mess och på msn.

Ceciliaolucifer
0

#6 Då känns situationen riktigt illa… taskigt! Minst sagt!

FerretCrow
0

#7 jo den ena påstår nu att han ska ut och jaga och att det vare bestämt länge, javisst då ska han ju inte svika dom och ändra men då skulle han låte bli att lova mig oxå