Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 151 ggr
Madde
0

Vårruset!!!

Idag har jag varit duktig och gått vårruset. Det var riktigt kul och bra väder hade vi oxå. =)

Jag gick med mitt gamla jobb och jag gick på 48minuter. Hela 2minuter bättre än förra året. Och då sprang vi mer än vad jag gjorde i år. Måste ha fått bättre kondis.

Är det någon mer som har gått vårruset i år? Eller ska gå???

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Roxanne
0

Hello

Bravo *applåder* *fniss*

jag gick på 1 timme och 50 minuter förra året *ler* :P

hihi jag känner mig jätte duktig ^^

TottsiGirl
0

Wiie vad duktig du e.. känner ja mig ännu mer som den soffpotatis ja e :P Va kul att ni fick bra väder :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Roxanne
0

hihihihihihihihi

Nettan
0

Är vårruset på 5 km eller 1 mil?

Jag har aldrig gått något sånt, men jag går en sträcka på 5,5 km varje dag på ca 1 timme. Idag tänkte jag uttöka den till 9 km. Får se om jag är död när jag kommer hem. Är jag det, så var det trevligt att prata med er.

Madde
0

Vårruset är på 5km, varken mer eller mindre. =)) Så att gå 5,5km på 1timme är inte dåligt nettan. Så hoppas att du inte tar ut dig allt för mycket idag. =)

Faxlin
0

Ohh vad skojigt. Själv har jag inte gått men skulle behöva enligt barnen. ;-)
Fick så sent som igår höra på skolbussen att jag blivit tjock och måste banta. Mindre mat och mer motion ordinerade barnen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nettan
0

Åsa: Tänk vad roligt med ärliga barn.. NOT.

Madde: Dagens promenad "råkade" utebli pga att det var/är så jäkla kallt ute. Men jag ska försöka i morgon istället. När jag var som snabbast (förra sommaren) på den här 5,5 km sträckan så mätte jag upp att jag gick 1 km på 6 minuter. Men jag är också rejält svettig när jag kommer hem.

Roxanne
0

#7 hahahah skyll på att det är kallt du Oskyldig 

HAHAH  skoja bara med dig hihi *

Madde
0

Jag måste säga att i morse kände jag ingen träningsverk. Men ju längre dagen gick desto värre blev det. =) Idag har jag jobbat med servering och då blev det inte bätte kan jag säga. =)

Faxlin
0

#7: Äldsta grabben fick höra vad de sagt och blev fly förbannade på sina småsyskon här hemma sedan. hihi
Inte lätt för dem när storebror informerar dem om att de inte är så bildfagra själva och att hans mamma var då inte tjock. ;-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

själv har jag sprungit 4 km idag! och nu kan jag knappt gå! :/

jag sprang kinstant hela tiden jag stannade bara en enda gång, och då rammlade jag ihop, sedan kom min kompis Sandra och jallade på mig, så jag fick oanade krafter och sprang vidare! Och när jag kom fram så ramlade jag ihop igen, och allt mitt smink hade runnit och det lät som om jag hade grymma astma besvär =/ inte roligt, och jag höll på att svimma, så jag grinade för rädslan att det skule inträffa dte var jätte obehagligt. Ja det blev 4 km på 18 minuter, och mitt konditions betyg blev trotts allt bara ett G (godkänt) jag hade tänkt mig ett VG ( väl godkänt) men nej då! Så jag blev jätte ledsen! Men detta ska jag gå vidare med, sådär kan man ju inte sätta betygen!

och sedan en gång då vi hade origentering så sprang jag 2 mil på 41 minuter! vet inte riktigt betyget där eftersom att jag bara gick i början av åttan. Men jag kkom etta över hela min skolan (tjejer) så det var lite skojigt! =). Men jusst nu sitter jag och deppar över detta betyg jag fick idag! jag kunde lika gärna ha gått 4 km! USCH!

Faxlin
0

Usch vad taskigt gjort. Jag tycker verkligen du ska ifrågasätta hur läraren har betygsatt det där.

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Mmm, jag har inte hittat någon som jag skulle kunna ta det med än!

Madde
0

4 km på 18 minuter det är ju jättesnabbt. Jag orkar inte ens springa mer än 2km utan att jag får känningar av astma. Så jag tycker du var duktig Roxanne. =)

Roxanne
0

Tack Madde!

har du astma? En tjej i min klass har det, och när vi hade ett liknande konditions test i skolan så skulle man springa 100 meter på så snabbast tid som möjjligt! Jag säger bara stackarns henne! usch!

Faxlin
0

Ja, astma är inte skojigt. Fråga mig jag vet. Nu när man börjar bli förkyld är astman direkt värre igen.

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

Nej har du astma! usch stackarn Åsa!

Jag glömmde säga att hon hade glömmt sina astma medisiner hemma oxå! hon i min klass alltså som sprang!

Faxlin
0

Ja, fast min astma är inte så farlig. Jag brukar oftast klara mig vilket gör att jag ofta åker hemmifrån och glömmer min spray. Det kan dock ställa till problem, speciellt om man drar till Norge på iller utställning och blir sjuk där. hihi
Fast det är en heeelt annan historia. ;-)

Audiatur et altera pars

Roxanne
0

okej, man får ju hoppas på det bästa!

Men vad bra att det inte var sååååå allvarligt, usch kan ändå inte vara roligt!