Byte av godis
Pluto äter bara Feline Greenies hur kan man få honom äta annat än de?
En djuraffär på Mariebergsområdet i Örebro sa att detta godis kommer att slutas att tas in i sverige. Det är därför jag undrar hur man ska få honom att tycka om nått annat.

Ge han russin :)
Mina älskar det !
Ta lite furutone eller liknande på det nya godiset.
Sara

Konstigt jag har inte hört att de ska sluta med Greenies. Är du säker?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag har hört det av en vännina som driver en djuraffär. De behöver visst bygga en ny fabrik pga av någonting och det är inte säkert det kommer att göras.
Sara
nej, russin ska inte alls vara bra att ge som godis! Jag ger inte mina det, dem får greenies och gurka.
Ja det är jag. Det hade mini påsar o jag fråga om det inte skulle få hem stora eftersom det är stora vi har. Då sa hon att vi säljer ut de små billigare för vi kommer inte att få hem dem mer då de ska slutas att sälja i sverige.

Jag kör med taktiken antingen det här eller ingenting alls! Brukar inte ta lång tid för dem att uppskatta det då.. ;)
#1 russin bör du inte ge som godis. trots att de älskar de. De innahåller för mkt socker, och för mkt socker kan orsaka insulinom. dessutom kan russin innehålla skadliga mögelsporer. Testa kattgodis utan socker istället ;)
jag har hört att de ska komma tillbaka, samma som ovan, att de måste ha maskiner som tillverkar dem på nya fabriken

#1 ge inte russin men om dom tycker om smaken så mycket så köp en påse bandits från amhs-illertorg det är mycket bättre för din(a) iller/illrar.
aha ska kolla med dem igen när man är till Örebro är sällan dit men får höra med dem. Kom i alla fall i panik när jag prata med dem då vi försökt med olika men han är så kräsen på godis. Men vovarna tycker de är bra får då få dom smaskis i stället :D