Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 577 ggr
TottsiGirl
0

Klockren ram..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Va ute och shoppade lite på stan ida och hittade en så klockren ram som ja bara va tvungen att införskaffa hihi

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

FerretCrow
0

hehe nice

Faxlin
0

haha, det var den perfekta iller ramen.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

haha vart hittade du den?=)

TottsiGirl
0

#3 Jag hittade den i Uddevalla i en butik som heter Rubb och Stubb, där allt kostar 10:- så de va ett bra pris me :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Norrskenets
0

#4 Jaha, ja då finns det inte här =( men du fick den verkligen för ett bra pris=D

Sara
0

Haha! Perfekt!

Sara

TottsiGirl
0

Är det någon mer som vill ha en sådan ram kan jag köpa med mig och leverea på Saras Taco träff nästa lördag:) Ni får hojta i sådana fall.. gärna så snart som möjligt

Sara
0

Finns de i andra färger?

Sara

TottsiGirl
0

nee de fanns bara i röd :s

Faxlin
0

#7: 15 stycken ramar till saras träff vore trevligt. Så kan jag ta dem av sara sedan när vi träffas. Men pma ditt kontonummer så sätter jag in pengar till dig.

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

#10 OJ 15 ramar jisses hihi får smita dit imorgon och se hur många dom kan tänkas ha.. Men vill du ha även om det inte finns 15?

Faxlin
0

#11: Japp då tar vi de som de har :-)

Audiatur et altera pars