Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 670 ggr
Ceciliaolucifer
0

OT. MARIE MÅSTE VINNA!!!

Telefonkontakt
0

I vad?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

FerretCrow
0

idol=(

Telefonkontakt
0

Vore bra för oss Idolhatare om man säger i vad för tävling man menar. Alla tittar ju inte på samma program :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Xannadu
0

Jag håller inte med jag håller inte med vill att den anndra ska vinna :D

Sarah
0
Sarah
0

Men båda är ju grymma!

Sarah
0
FerretCrow
0

tycker ingen ska vinna dessa program är så jobbiga, ursäkta mig men tyvärr gör dom ju en skiva sen dör dom ut för att dom inte kan mer

Sarah
0

Marie är en sångerska av världsklass. Tycker bara att hon är lite tråkig i jämförelse.

Ceciliaolucifer
0

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Sarah
0

Cilla cilla, det är inte en tävling mellan oss ;)

Theres
0

Amanda kommer lyckas iallafall :P

golf.ifokus.se

bnoffan
0

Det är ju bättre att komma 2:a! Så heja Amanda som antagligen får ett bättre kontrakt nu! ;)

Marina
0

#9 det är inte för tat de inte lyckas utan för att kontraktet inte gäller mer än en skiva o vissa turnéplatser. Vem som än hade kommit 2:a ikväll hade säkert fått erbjudanden fårn flera olika skivbolag och nu får säkert Amanda mer möjligheter att hasitt eget stuk. De som vinner syns bara så länge den alltid lika tråkiga vinnarlåten spelas på radio. Ska jag vara ärlig så minns jag inte ens vem som vann förra året men jag tror det var Markus? men det är bara Måns, Danny o Ola man hör på radion och lite Sebastian…Det jag hoppas på är att daniel får ett bra skivkontrakt för han var verkligen asbra. Marie har grymt fin röst men hon är trååååååååååååååkig. Skulel aldrig gå på en konsert med henne och kommer troligen byta radiokanal när jag hör henne på radion.

Min_Isis
0

jag tycker att Amanda ska vinna!Skrattande

skrollan
0

marie hade bra sångröst till alla olika låter, men jag hoppades på amanda, hon har kärleken och känslan för allt hon sjunger. Hon tog mitt hjärta när hon sjöng hallelula :) Någon som vet vad den låten och artisten heter? Vill ha den låten (A) Är inte den också med i shrek? :)

Ceciliaolucifer
0
JossanH
0

jag är skitnöjd med att marie (tydligen) vann! Det lilla jag sett o hört av idol så har Amanda varit en unik sångerska och att förstöra hennes stil och sång med skitlåtar som dom får göra efter idol är ju något som iaf jag är glad att slippa! :)

Så, GO MARIE, idol-skitlåtarna kommer passa dig perfekt! ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

LiindaLarsson
0

hojj j**vla F*ant det Handlar ju inte om illerar..

[jenkass]
0

#20 just därför hon satt tråden under off topic!

FerretCrow
0

#20 detta är en liten fördriva tiden skräp tråd som jag brukar kalla off topic=)

Robinsnel
0

#20 *** *** **** **** *** ** **** ** * *****.

skrollan
0

#20 tycker inte du behöver kommentera när du ska komma med så spydiga ord.

FerretCrow
0

har lärt mig att ****** är duktig på att svära tyvärr

Faxlin
0

Nu står det också OT framför tråden så vet alla att det är en off topic tråd. Vill man inte läsa sådant kan man således låta bli att gå in i dem.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Smeagol
0

#17 jag har den låten, har du min msn?? iller_smeagol@hotmail,com. jag kan skicka den om du addar mig osv. och orginalet heter Jeff Buckley. Tycker amanda gjorde den bra men orginalet är 10 gånger bättre tycker jag :)

skrollan
0

#27 Åhh, vad snällt! Jag ska genast adda dig :D