iller-Träff!!
Hej hopp alla iller ägare!
Jag har funderat på det här länge , jag bor ju som sagt rätt högt upp i norrland så jag har inte så mycket möjlighet att fara ner på iller-träffar som ligger ner vid stockholm osv, så jag tänkte se hur många som skulle vara intresserade att komma till mig på en liten iller träff? beror ju på hur många det är, blir det för lite ids jag inte ha något,,
Men skriv om ni är intresserade!!
Mvh Linda

Finns det inget alls?

Lite för ´långt till Norrland… för min del… hehehe…
Vart i Norrland handlar det om, kan kanske va intressant att ange, är ju rätt stort! :-P

jag bor i Gällivare (Malmberget)
men om det står hos mig!! vart annar skulle det vara i norrbotten?? man kan ju gå in på pressen och se eller?
#3 Men visst är det mycket smidigare om man skriver vart det är i tråden. det gör ju att folk hajjar till. Brukar vara många trådar om träffar och det är inte alla som har tid att sitta och kolla igenom presentationen på alla som skapat träff trådar.

#4 jo precis och att bara få höra namnet på en liten stad/by gör det inte heller lättare så om man skriver att det nu texempel låg i gällivare så e de ju bra=)
Tyvärr är det nog lite långt för oss. I alla fall som läget ser ut nu… Men visst hade du möjlighet att åka till Skellefteå? Jag har nämligen snackat lite med ViktorMarina om att ha träff där någon gång efter jul. Men jag har inte fått något svar än.

Om träffen ska vara i Skellefteå så kan vi vara hos oss, 74 kvadrat bör väl räcka, sen bor vi på andra våningen så det är bara en trappa ner, så kan vi gå ut med pälsarna….

Haha, jag som just mailade dig båda er om det här, Adam och Linn.. haha.. Ja, men då kör vi på en illerträff i skellefteå efter jul då, hos Adam och Saga:D
Tror du att ni kan komma Linda?

Ska ni ha en privat träff eller är alla välkommna på träffen i Skellefteå efter jul? :P
Undrade nämligen isf om det blir efter nyår eller på mellandagarna efter jul?

Tror inte det som det låter nu :(

Det är ju bättre om det är efter nyår, då kanske det passar Linda? Tänkte på det att det är många som har det stressigt kring jul å nyår????. Alla är välkommna, men det är ju bra om man hör av sig, så vi vet hur många det blir.

#11 ja jag kan nog inte komma med efter nyår skulle nog vaar ett tips då det är mycket stressiga dagar vid jul och nyår=)

Jo, efter nyår är ju en fördel för många :)
Jag skulle gärna vilja komma då, men det är ingenting jag kan säga säkert. Men än så länge får ni räkna med mig lite halvt sådär, hehe. :)

ja, precis, alla är välkomna :) vi kör efter nyår! vi kommer att spekulera fram ett ungefär-datum, också ser vi hur det passar alla!
adam24: Ni kan väl sätta ut en tråd här på forumet när det blivit bestämt vilken dag det blir träff? Och en mail-address också eller något så vi kan höra av och anmäla oss. Jag är ganska säker på att de flesta från Umeå vill komma. Om det planeras någorlunda i tid, och det gör vi ju nu :)

#15: Smart, så gör vi :) Vad roligt att folk verkar vilja komma! :D

Skulle va kul om man kunde komma=)

Jag lär ju aldrig får komma på nån träff,,,
har inte nån möjlighet nästan aldrig…. har jätte mycket läxor till jul & nyår… sen att man bor högst upp är ju förgävligt
Sen är jag ju bara en student,, som ska betala massor.. sen vart ska jag bo om det skulle bli nån träff? och om jag skulle ha möjlighet att komma .. är ju rätt långt 50mil fram och tillbax och det kostar där efter oxå,,

men ajg skulle jätte gärna vilja komma på en

men ajg skulle jätte gärna vilja komma på en

ja men linda spara ihop då och jag tror att övernattningsplats ska ju inte vara några problem, sen kan du ju alltid försöka ta dig själv så långt som möjligt sen kanske du kan samåka med någon sista biten

jaa jag får försöka det :) men man kan ju inte sova hos vem som hälst :(

#23 men kolla tex med den som fixar ihp träffen om du kan sova där. när jag skulle till gävle träffen tog jag tåget 10mil till sundsvall sen fick jag åka bil med emma och theres dom 22 sista milen och totalt blev det 200kr och med tåg hela vägen utan att kunna stanna ocg rasta illrarna som skulle gått på 500kr så det finns läsningar bara man börjar kolla runt i tid=)

till er som planerar träffen skicka ett pm till mig om ni vill att jag ska göra reklam för träffen på min sida sedan=)