Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 416 ggr
Theres
0

Burkmat?

Ger ni det till era illrar ibland?

Här hemma äter både katten och illrarna torrfoder eller kycklingvinge.

Men ibland får jag lust att köpa en såndär liten burk (Gourmet, 5 kr eller något), och idag fick alla 4 dela på en, och de älskade det =)

golf.ifokus.se

sarae
0

inte här hemma…eftersom det inte tillför dem mycket i näringssynpunkt eller annat. men att ge lite ibland som godis är ok.

Theres
0

Ja, det blev ju mest som godis eftersom en såndär burk bara innehåller 85 gram delat på 4 :P

golf.ifokus.se

Smeagol
0

#0 har testat att ge det flera gånger, men tydligen är det inget för mina illrar! De ratar det TOTAL! Men vad gör de!? Luktar ju päckel av det ändå.

LiindaLarsson
0

min äter det inte

[Catteklina]
0

Mina tycker om att få det som gottis någongång :)

Norrskenets
0

håller med sarae

Smex
0

brukar ge dom det på födelsedagar med lite äggula och ltie vetegroddsolja. Just för att det är gott och dom itne tycker om det andra som är illergodis (ja förutom allätaren Lantihra som måste ta det därför att)

skrollan
0

mina får äggula ca en gång i veckan, sedan så får de burkmat kanske en gng i månaden, nu har de inte fått det på ett bra tag.

TottsiGirl
0

Enda gången jag gett blötmat till en iller var till Gustav när han va sjuk då fick han äta a/d mat för att få i sig lite extra näring..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."