Atlas???
jag håller på att forskar runt lite och jag undrar om någon vet något om atlas som är pappa till så många valpar i år.
vad hans föräldrar heter,när dom är född och vad dom va för färg.
och vart atlas kommer ifrån om det är den nuvarande ägaren som fött upp honom själv eller inte.
jag ber er att om ni ska disskutera denna hane så gör det i en annan tråd vill bara ha olika infon om honom. tack på förhand

Hade inte du en bra sjukhistorik på Miio?
Tyvärr vet ja ingetting om Atlas kanske enklare att ta kontakt med mannen i fråga som äger Athlas?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

#1 ja så klart ska någon börja disskutera. ja jag har en myckte bra stam på miilo för att han då är en farmar iller och vet om atlas sjukhistoria men inte så mycket om hans föräldrar.slut disskuterat då jag inte vill ha detta i min tråd som jag sa.vill bara ta reda på detta som en rolig sak
#2 jag har försökt få tag i han men tyvärr jobbar han mycket jusst nu.

#3 Framgick inte av inlägget. Oftast brukar ju namn, födelsedatum och färg finnas i stamtavlorna. Därför jag undrade.

Jag vill veta allt folk kan veta om honom även om jag kan ha den infon redan så att säga. så om någon vet att han hade magsjuka igår så då vill jag veta det. ungefär så

#4 Då hoppas jag att det är någon som vet mer om honom. Lycka till!

#6 tack
Om du skickar mig ett pm med hans föräldrars namn på kan jag se vad jag får fram. Just om atlas är det nog svårt att få fram info från något annat håll än gay.

putt