Hemsida
hej på er alla
håller på att grejja med en egen hemsida så om ni vill kan ni ju kika in och säga vad ni tycker såhär långt. har bara hållt på med den en timme.

skriv gärna i gästboken när ni tittar in oxå=)

putt

Va fin sida=)

#3 tack kunde du se bilderna? på iller sidorna?

nä=(…

#5 konstigt dom funkade igår men då ska jag fixa de=)

Såg inte heller några bilder. Annars ser det bra ut tycker jag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#7 jag ska försöka fixa det idag och senare ska det även in en massa allmänn fakta om illrar som jag kommer skriva med egna ord sen kanske även en flik med tips på billiga saker man kan göra själv till sin iller=)

kan ni se bilderna på mina illrar nu då?
Jag var precis inne och jag såg tyvärr inga bilder… Men sidan var jättefin annars =)
Mvh Jenny

#10 tack tack
ja det är knöligt att fixa detta då man är super dålig på ngelska och inte alls super bra på datorer
Men du har bara försökt att klistra in bilderna? har du prövat att ladda upp dem till ditt account?

ja jag håller på att ladda upp och grejjar fär fullt nu så snart ska det gå att se bilderna, igår provade jag ladda upp men då var det fel på sidan så det gick inte

nu ska ni kunna se bilderna=) ni som kollar kan ju skriva här om dom syns eller inte=)

Japp nu ser jag bilderna klart och tydligt. De var jättefina.
Audiatur et altera pars

#15 åh gud vad bra då ska det baar in en massa bilder i foto albummet=)
Nu sitter de där =)
Mvh Jenny

japp fotoalbummet är fyllt=) och nu håller jag på att skriva fakta jag ska ha på sidan oxå=) så i den kanske ni kan aar snälla och rätta om något blivigt fel=)

#18: Tänk på att du ber om tillstånd om du tar texter från folk eller att du länkar till källan om du siterar mindre delar.
Men jag kollar gärna in på din fakta sida sedan. ;-)
Mvh Åsa
Audiatur et altera pars

#19 jag läser olika fakta på olika sidor sen skriver jag om den på egna ord för så får man göra utan att någon kan anmäla en eller liknande=)

#20: Jadå det får man göra. Om man verkligen skriver om dem :-)
Audiatur et altera pars

den var ju kanon fin. Såg alla bilderna =)

Nu kunde ja också se bilderna, fint det blir=)

Jätte fin sida! Jag såg bilderna (; Jätte fina! :D

#21 jo för det gör man ju i skolor oxå när man gör texempel uppsatser med mera
#22tack tack
#23 tack
#24 tack
men det kommer mera hihi