Hjälp?
`Måste illrar poppa?
Tim poppar aldrig, i allafall inte i bemärkelsen poppar.
han kan väl låte lite ibland , men är mest tyst. eller ja inte när han leker med katten men i allafall..
Måste dom poppa?
nope, det finns illrar som aldrig poppar…så det är inte onormalt ;) oftast poppar de mer om de är flera stycken

Okej tack så mycket.. började bli liet orolig:)
En del gör det i sömnen andra snålar ;)

ja miilo gjorde det baar när han blev extremt super busig men nu sedan thyra flyttade in poppas det oftare=)

Pyr poppar endast då jag busar med henne, aldrig annars. Hon måste även vara rejält uppspelt för att ge från sig något popp. :P
Våra pojkar poppar knappt. Bernad poppar väldigt tyst när han leker med Nintendo men det är väldigt sällan. Ludde poppar bara när han bråkar med Nintendo. :P
Cato poppar massor! Jag funderar på att spela in poppandet ngngång och sen ha det som ringsignal. Jag älskar det ljudet
Mvh Jenny

#7 Våra tjejer poppar mycket och ofta! Oftast vid bus men när Molly är grinig går hon runt och argpoppar för sig själv. Allt för lite uppmärksamhet!
#8, haha det är ju lite härligt när dom argpoppar (jo du vet tjabo är ju likadan;) och så blir dom så frustrerade när man garvar åt dom ;)