Iller iFokus

Iller

Etikettförsäkringsfrågor
Läst 1555 ggr
zickan
0

illerföreningen?

har försökt gå med i svenska illerföreningen men deras sida är ju nere.. någon som vet när de kommer upp igen med en ny hemsida eller om man kan anmäla sig på annat sätt?

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

elinn
0

Vet att dom har haft problem med sin hemsida och att den har varot nere att bra tag nu…

Vet tyvärr inte hur du kan anmäla sig men har för mig att det finns några här inne som är medlemar där, kanske kan dom hjälpa dig när dom ser det här..

Annars är det nog bara att vänta tills sidan är uppe igen =)

zickan
0

mh.. får hålla mig ett tag till och hopaps att få se en sida snart :-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

sarae
0

#2 du kan maila till ordförande på illerbiten@hotmail.com eller så kan du ta kontakt me dderas användare här inne som heter STIF och höra efter med dem ;)

Robinsnel
0

Hej. Jag antar att det är Stif du menar (svenska tamillerföreningen). Dessa är de senaste buden jag hört. Men ska även kolla med Lena (ordföranden) vad som gäller nu. 

"Medlemsavgiften är 200 kr för enskild medlem och 250 kr för familj.

Betalas in till plusgiro 477 51 69 - 8.

Det är viktigt att du på inbetalningskortet eller i meddelandefältet på internetbanken anger ditt namn, ev. familjemedlem samt adress. Skriv gärna in telefonnummer och mailadress också.

Det är väldigt bra om vi kan få din mailadress för utskick om ex. aktiviteter osv. På det sättet kan vi snabbt nå ut till våra medlemmar! Ibland händer det saker som inte hunnit komma med i tidningen ännu."

TanjaS
0

STIF har en medlemssida här på illerfokus och STIF hemsida är

www.chaoticas.com/STIF/

sarae
0

#5 ja just det ja har helt glömt bort den..lägger in den under våra länkar om det e ok ;) ?