mage

Vilken liten smartis han är. Sigge ligger nu precis under min fettmage så sambon sa att han ville värma bebisen :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#1 hehe ja dom är inte dumma inte

Haha, vem behöver en bäbbe i magen för att göra magen till en skön sovplats? *ser oskyldig ut*
Gullig magbild förresten! :-) Önskar att jag kunde skylla min mage på en bäbis… hahaha.

Akta piercingen bara. På vissa kan den förstöra hela naveln när magen expanderar så fort :)
#3 skulle vara smidigt om man skulle kunna skylla på någon annan när magen inte är platt.. Men jag har bara mig själv att skylla, eller på sambon då, han som drar hem alla onyttigheter..

haha, jo min sambo är åxå rätt skyldig… hahaha…

håller med #4 ang piersingen men det ska finnas navelpiersingar med längre stång så man ska kunna ha under en hel gravidivitet=) söt bild förresten, börjar riktigt synas nu=)
#6 finns ngn slags gummiaktig piercingstav man kan ha om man är gravid, den töjer sig lite och sliter inte på huden när den töjer sig. hade en bekant som hade en sån här. svårt att förklara hur den var :)

#4 ja jag ska försöka hitta ett gummi smycke som jag kan ha till precis innan förlossningen sen ska jag ta ut det och då kanske man kan sätta in det senare igen.
#6 hehe ja du vet ju att jag var väldigt platt innan hehe
#7 jag vet vad du menar men vet du vart man kan få tag i en sådan?
#8 tyvärr inte men ja kan fråga min kompis om hon kommer ihåg var hos fick sin ifrån. :)

#9 ja kolla med henne är du snäll för dom kan ju inte säga något om man har gummi smycken=)

#8 ja det är verkligen skillnad=)

#12 jo det e ju de=)
Jättefin mage gumman.
Synd bara att jag får vänta till dödagar innan jag kommer få en sån gomage.
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

#14 tack gumman=)