Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 616 ggr
Ceciliaolucifer
0

1000kr

Var och inhandlade lite saker igår och betalade lite snyggt 1000 kr för
mat, vitaminer, antihairballgodis och foder. Många kan tänka "Shit var dyrt" Men slår man ut det på 4 illrar så blir det inte så mkt :) Nu räcker maten ett litet tag och Lucifer blir lycklig över James Wellbeloved.

Close Window

Close Window

Close Window x 2!

Close Window

Close Window x 2

x 2

sarae
0

hehehe livsfarligt att åka på shopping tur åt pälsarna ju! men måste passa på å varna för "greenies tandborsten"…de har förekommit flera olyckor där bitar av tandborsten har svällt upp i hundars tarmar och tagit livet av dem…så jag vet inte om jag skulle våga ge det till pälsarna..här hemma har vi slängt alla.

FerretCrow
0

är vitabe verkligen bra för illrarna?

sarae
0

"2 yup! innehåller B vitaminer ….kommer en artikel om varför det e bra om ett litet tag ;)

Ceciliaolucifer
0

#1 Genmanipulerat var det ett tag så dem drogs in. Men sen blev dem godkända. Att dem sväller i magen? hmm…

sarae
0

#4 det där med genmanipulerat har jag fått höra från flera ställen att det inte var sant..men de bytte fabrik och kund einte tillverka dem på ett tag..greeniesarna….men det här gäller tandborstar..hade en tråd om det för ett tag sen..ska se om jag hittar nått

Sarah
0

Tusen :) Vadär det ? Hehe , vi la 4000 på kattsaker häromdagen :( Men det går till illrarna oxå :) Typ klösträdet och så :9 :)