Tokiga iller
Satt och pratade med mamma och hörde ett plask så jag sprang in i badrummet och där stod Benjamin i toaletten och när han såg mig så fräste han precis som om det va mitt fel. Vet inte hur han har gjort men han blödde på hakan där är ett lite jack, min lille tokiga buspojke. fick mig iaf ett gott skratt =0)
Oj oj, vilken tur att det inte hände något jätte allvarligt . 
Jag känner en vars iller hoppade ner i toan, och kom inte upp, och som tog den andra vägen, Ner i rören . Som tur var så hittade dom illern sedan i en sån därra brunn sen…

Ursch vad hemskt, Benjii vart nog väldigt förvånad för han bara stod där i toaletten och fräste åt mig. =0) Men när jag tog upp honom och svepte in honom i en stor handduk låg han bara och mös jätte länge somnade nog en stund också. mén han har inte varit inne i badrummet resten av dagen, han blev nog väldigt chockad det är ju inte direkt något varmt och skönt vatten!
Hmm fick han sig ett bad efter den turen??? =)) Hehe
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Grizzly gjorde en sånt magplask när han var tre månader. Jag hörde nånting konstigt ifrån badrummet men tänkte inte så mycket mer på det i och med att han brukade leka där inne. Men sen hör jag ett frenetiskt krafsande. Jag går in och hittar ingen iller, kliar mig i huvudet och går ut igen. Sen hör jag det igen, går tillbaka och lyfter på toalocket. Där simmande Grizzly omkring och kunde inte komma upp. Han var ju så liten. Det enda jag kunde tänka på var vad som hade hänt om jag inte hade varit hemma. Usch vad hemskt! Men det var den enda simturen han gjorde i toaletten ialla fall. Ibland lär de sig av sina misstag, faktiskt.
Det är verkligen tur att det har gått bra när det har hänt att dem har hamnat i toaletten. Det kan ju hända även den bästa så att säga.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Ja, vilken tur att det gått bra.
Kan bli riktigt allvarliga saker av dessa ofrivilliga bad. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars