Vad ska jag göra nu?
Som sagt… Max och Peppe bråkar fortfarande, de enda såren är det Max som har fått, på näsan och vid munnen, men de är pyttesmå. Nu är det inte jag som skiljer på dem längre. Peppe springer in i något hörn/hus och då vågar inte Max gå in där med för att Peppes huvud är i vägen. Peppe vågar inte gå på toa och dricka/äta för att Max kan komma och ta honom. Kommer Max nära så skriker Peppe och Max försöker att hoppa på honom. Nu är det snart skola och jag får inte ha dem någon annanstans än i mitt rum… Kan jag lämna dem ensamma eller kommer de att döda varandra? De har varit i samma rum sen i fredags och i natt så var båda lösa… Hur ska jag göra?
Hur har det gått Sabina???
Vi hade faktiskt stora problem med våra illrar. Men det skrev jag i din förra tråd. Men här var det rena slagsmålen dag som natt. Dem slogs men sen sov dem brevid varann när dem blev trötta. Hur gör Max och Peppe?? Sover dem ihop eller på skilda håll?
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

De ligger ganska nära varandra ibland, men som sagt så slåss de nästan hela tiden. De har inte några jättestora sår som jag har sett i allafall, så de tar nog inte i med full kraft. Peppe är så rädd för Max att när de slåss så bajsar han och kissar, sen rullar de runt i det… Inte så mysigt. Han vågar inte gå iväg och äta eller gå på toa så det gör han i min säng. Peppe sov brevid mig hela natten, det var mysigt men jag undrar omjag kan behålla honom. En mysig och otroligt snäll kille som jag och Max också hade behövt tror jag, Max vet bara inte om det. Det är så svårt och jag vet inte vad jag ska börja. Hämtade Peppe i fredags och jag var nog inställd på att de skulle gilla varandra. Har ju inget extra rum att ha Peppe i heller och det är ju skola nu så jag vet inte vad jag ska göra. Kanske går det bra att lämna dem ensamma, men jag vågar absolut inte chansa. Det känns som om jag har försökt allt och inget fungerar…

Sabina, testa att kontakta Nea som erbjöd sig att hjälpa dig i den förra tråden. Hon kanske kan hjälpa dig med neutrala marken om inte annat och se lite hur allvarligt det är mellan grabbarna.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars