YEAH Kunde inte instämma mer 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Hehe :D Snart får vi veta!
De ligger bra till… Håll nu alla tummar och tassar ni har att tillgå!
Hmm jag har missat hela melodifestivalen. hahaha.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu måste det vara avgjort! LORDI!

Overkligt!

dom vann :D
Yes! Hejjade på dem jag med =))
Amor vincit omnia
Helt sjukt att dem vann. Undrar om det var första gången som finland vann över huvud taget, är det någon som vet??
YEAH WIIIEEE haha att det skulle gå så bra trodde ja nog inte!!! Men va härligt.. I'm a Monsterlover
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Det va andra gången Finland vann, dom har vunnit en gång lääänge sen. Och inte bara att vi vann, vi fick också högsta poäng någonsin i schlager historian!
Metal rocks!

Nej det va fel info, Finland har aldrig vunnit tidigare!
Skit bra att dom vann! 
Det var fan Finland värda! :D
Det var väl kul att finland fick vinna. Dem hade en cool image. Man kan ju inte säga att dem vann pga sexighet som dem andra brukar vinna med. =) Så 5+ till Lordi.
LORDI :D fast jag ville ochså att "we are the winners" skulle vinna
Vem glömde ta med sig Clearacilen då …. ???
Tar inte det bort alla finnar …. :)
Tur att dom sjunger bättre än dom spelar hockey
GOOO SWE GOOO
krossa tjeckerna
YES!!!!!!!! lordi vann!!!!!!!

hard rock hallelulia!!

Jasså NI hejar på Finland, vad ska det betyda?!?! Hehe. Carola då?
Satt och trackade en svensk äldre man hela kvällen igår för att han hejade på Carola och tyckte att hon var sååå bra.

Som finsk håller man såklart för Finland :D

Som halvfinne och Carolahatare hållde jag på Lordi så klart!;)
Ja de va coolt att dom vann :)
Är helsvensk men igår hade ja önskat att ja va finsk! Carola e verkligen inget för mig!
Ja, det var första gången som Finland vann, bästa placering innan denna var en 6:e plats. Annars har dom alltid hamnat långt ned på listan. Så HEJA Finland, jag är inte någon "hårdrocks" fantast, men denna var riktigt bra.

Ja det var ju inte bara det. Det var tydligen den bästa poängen någonsin i Eurovisionen..! Och de var tydligen andra gången Finland vann var det någon som sa..
Stämmer det, det har aldrig varit så hög poäng för en vinnare, och knappast så stor poängskillnad hellre som mer än 40 poäng. Nä. det var första gången som Finland vann, bästa placering innan denna var en 6:e plats. Iallafall enligt vad dom sa på ESC och på inför finalen.

Okej dåså, verkar som att allt är uträtt nu :)

Så kul för Finland att det äntligen gick vägen för dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars