Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 289 ggr
Grodan
0

Delad vårdnad?

Jag tänkte varken sälja eller omplacera min iller utan vill bara höra om det kan tänkas finnas ett extrahem, ett hem som är öppet för illerbesök något dygn då och då - enligt överenskommelse. Kanske varannan helg? *fniss* Det bör vara i Stockholmsområdet, gärna söder om stan. Själv bor jag i Sköndal.

Det låter kanske helt galet? Jag tycker bara att det är skönt att ha en sån social och supersnäll iller som gillar alla människor och som klarar av att byta hem lite då och då. Eller som kan lånas ut. Jag har lånat ut min iller till fotografering, promenad och avlastning. Det är skönt att få bli avlastad ibland… (usch, nu tycker ni säkert jag är dum och tagit på mig för mkt ansvar om jag behöver avlastas… kanske, men betänk ändå att en iller är en iller… *s*)

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Madde
0

Det borde ju inte vara någon omöjlighet för er som bor i stockholm. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Finns ju massor av illermänniskor i Stockholm så där borde det ju gå att ordna. Att vi skulle tycka att du är dum, det är dumt ;-)
Att erkänna att man behöver lite avlastning är ingen svaghet det är en styrka. Ett stort pluss till dig som väljer ett sådant alternativ istället för att ta och omplacera.
Kram

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

domiino
0

jag ser min iller som mitt barn och tro mig ibland kan man behöva lite tid ifrån sitt barn för att komma igång igen och jag tror att detta gäller även med illrar…Räcka ut tungan

DG
0

Jag skulle eventuellt kunna hjälpa till men först måste jag flytta till eget lägenhet, mitt ex tillåter inga fler pälsiga saker här som det är nu.

Grodan
0

åh, tack Åsa, för din uppmuntran. Nä, inte kan jag omplacera… jag har ju verkligen tänkt igenom allt tusen gånger… men att vara illerlös, nä, det går inte!!!

precis, domiino, de är som barn… så fram för illerdagis nu! *fniss*

låter bra DG, vi kan prata privat om det

DG
0

Det är bara hojta till så kan vi diskutera :) Om du har msn så är min msn darth_girl@hotmail.com annars e det bara skicka meddelande här :)

Det skulle också vara bra om illrarna kan träffas lite innan så vi ser hur dom kommer överens med varandra. Och sen vill säkert du veta lite om mig innan du vågar överlämna din älskling med mig Glad

Faxlin
0

#5: Men självklart så lär vi väl uppmuntra så bra ideér.

Audiatur et altera pars

Malena
0

Jag tycker det är en jätte bra idé!! Lycka till

Grodan
0

med illerdagis?

såg att ett gammalt hundpensionat säljs nu… göra om till illerdagis? *fniss*

Faxlin
0

haha, ja det vore väl något. Tänk vad mysigt man skulle kunna göra det på ett sådant ställe. och ha det som ett kombinerat dagis och semesterhem. ;-)

Audiatur et altera pars