Omplacering!
Ja, nu har jag tamigfan letat och försökt ta kontakt med uppfödare men har inte fått något svar efter ett tag pratandes, eller så har dom tagit någon annan!
Så nu tänker jag alltså satsa på en omplaceringsiller! Så om ni nu ser en omplaceringsiller eller tänker omplacera en iller, SÅ SKRIV TILL MIIIIG!!
Jag är djurvan, för jag har nämligen levt med hundar hela mitt liv, förutom nu. och jag äääär envis och jag tror, nej, jag veeet att skulle kunna ta hand om en iller så HJÄÄÄÄÄLP mig att hitta en!
hoh, nu känns det som om jag typ.. har skrikit av mig allt :p hjelp ><
Hejsan!
Jag vet tyvärr ingen iller som ska omplaceras just nu men ett tips är att du tar kontakt med Therese här på forumet.. Hon är nämligen omplaceringsansvarig för STIF. Hon vet kanske om någon liten iller som behöver nytt hem,,,håller tummarna för att du hittar nån liten iller…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
aw, tack! det ska jag göra :D
Nope. Therese är inte längre omplaceringskoordinator för STIF. Hon insåg att hon inte riktigt hade den tid som krävdes för "jobbet" så hon slutade. 
Vet faktiskt inte alls vem som har hand om det nu, eller ens om de har hittat någon annan än. Men givetvis lovar jag att jag hör av mig till dig Twigg om jag skulle höra talas om en iller som söker nytt hem.
//Therese

Har du kollat på Säljes & omplaceringar och på säljsidor på internet. När jag har kollat så har jag nästan alltid hittat någon, fast ofta så långt borta att det blir svårt att hämta… Hoppas att du hittar någon…
jag har suttit hela dagen fastklistrad vid datorn och letat.
Jag tror jag fick iväg något mail, och lag ut typ.. tusen annonser känns det som ;P
Ni är så gulliga här inne som försöker hjälpa till! hihi, tackdå.
Hur går det Twigg. Hittar du någon omplacering??? Fast det gäller och ha tålamod och ta den iller som är bäst och kanske inte alltid första bästa. För jag hade chans och ta en iller men då kände jag att det kändes fel. Så vi väntade tills det kom en valp. Oj vad glad jag är idag att jag väntade. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
heheh, ja om jag ändå hade en sån tur, känns som om jag har sämst tur i hela världen just nu ;p
Jag har irngt runt lite på annonser, men då har dom varit sålda eller bor för långt bort. ;___; Men jag letar fortfarande som en dåre här! =) hihi

Hoppas att du hittar någon liten pälsvänn. Jag ska hålla ögon och öron öppna för att försöka hjälpa dig.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars