Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 716 ggr
Telefonkontakt
0

OT Typiskt

Jag hadebeställt en kjol till min sambo (som är metal coh gillar kjolar, spec killkjolar) som han hade velat ha jättelänge. Jag beställde den och en vecka senare hade jag totalt glömt bort att jag hade beställt den, så jag beställde en till. Jag upptäckte det när båda hade kommit.. Dubbelt med pengar…! Jag som är ganska lat för att retunera saker orkade inte retunera den ena kjolen så vi gav precis bort den till en kompis och han blev jätteglad och öppnade den obrutna förpackningen och till min och Andys fasa så var det inte samma kjol, de hade skickat fel..!

Nu sitter jag här och är måttligt irreterad att jag givit bort en kjol som kostade 500 kr när min sambo kunde fått den i julklapp..

Visst är det typiskt?

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

[jenkass]
0

är det försent att skicka tillbaka den då, jag menar, du har ju betalt för en kjol du inte beställt?

Telefonkontakt
0

#1 Nej, det är inte försent. Men jag är lat för att krongla med sånt och tänkte att lilla Patte kunde få en tidig julklapp. Men det är jäka typiskt att man skulle då fel vara när man hade dubbelbeställt :P

AlbaStiffler
0

Hur ser en killkjol ut? Foto?

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ingen egen bild, så jag snodde från hemsidan. Här är den sambon fick

Telefonkontakt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Och här är den som kompisen fick som blev fel

skrollan
0

åhh, synd ju eftersom han hade kunnat få två olika. Attans =(

AlbaStiffler
0

Där kan man snacka balkjol… en sån skulle jag velat haft på bal…hahaha…

[tiiia]
0

men varför kollade du inte bara i paketet först? brukar ju stå vad det är för något på utsidan av platsförpackningen som är runt om du inte ville bryta den.

skrollan
0

öppnande du inte och kollade innan du gav den till dig kompis, för att räkningen ligger väl inuti ? :)

Telefonkontakt
0

#9 öppnade aldrig då jag hade beställt fler varor och räkningen låg i kartongen. Han är jätteglad nu :)

Smex
0

surt sa räven om rönnbären =p