Ferret couture yippi!
Nu har jag äntligen fått mina ferret couture grejer! 5 underbara selar + tandem koppel!! tyvärr har jag inga pälsar att prova dem på nu *suck* undrar om jag orkar härda ut tills imorgon?

Vad kul att de har kommit. Men synd om pälsbollarna >.< Du står ut!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
hoppas det! vill ju prooova!!!

Va kul*avis* du måste knäppa så illrarna dina får modella framför kameran med varorna=), vart det billigt med frakt och sånt?
frakten gick på ca 130 kr totalt å då beställde jag ihop med jenkass å sofie…så det vart 2 stora paket att hämta ut. Så jag tycker frakten var riktigt billig.
Åhhh jiiipppii :) Är väskan stor? Kommer jag gilla den?

#4 Det va inte dyrt om det va 130kr frakt för två stora paket=), men man kunde bara beställa om man har visa va? har inte ja suck..
#5 Va köpte du för väska? nyfiken=)
#5 väskan e SÅÅÅÅ snygg! jätte mjuk å mysig innuti och väldigt välgjord, sen e det långa axelband på. Men den e inte så jätte stor…max 2 små flickor går in skulle jag tro
hur ser väskan ut???

Jag vill se ALLT! Och nästa gång vill jag vara med 
#7 Åhh vad jag läntar tills jag får se den och matskålarna. Tur man bara har små flickor ;)
http://www.ferretcouture.co.uk/Carry-Bag-014-Black-Ferret-Carry-Bag.asp

Och matskålarna? Hur såg dem ut? 
så här ser matskålarna ut..sofie köpte rosa å svart
hehe glömde länka så klart ;)

va snygga grejjer ni köpt=) vill också beställa men har inte visa ko0rt=(

Och Saras alla bling bling? 
#16 hehehehe inte så mycket bling bling faktikst men ett gäng selar i cammo, leopard, ljuslila, rött och ljusrosa
var det bra o lätt att beställa därifrån?
tänkte att mina små korvar kanske skulle få lite julklappar därifrån:D
yup super smidigt…leveransen tog 1 dagar men ibland kan den ta mkt längre

Men om man vill beställa, fast om man inte har visa kort…hur kan man göra då?=( vill köpa julklappar till töserna
#19 superbra
#19 ska det inte stå 10 dagar? ;)

#20 har inte din mor eller far det då så att dom gör beställningen men du ger dom pengar?
yup 10 dagar!

#23 tro inte de=(.. men får kolla med dom…tror inte Therese har det heller=/

Hur är selarna? Stora? Fanns ju massa söta men vill ju inte beställa om de är för stora för mina brudar! Daisy väger ju runt 650-700 g..

Glömde fråga, är det nån som vet om det bara är visa man kan betala med eller finns det andra?

De tar ju banköverföring, lär ju inte vara något problem förutom att det tar några dagar extra.

#28 Tack
#29 Men då måste det gå att beställa ändå
men måste vänta med beställningen då halsbandet som är guldigt med diamanter är slut..så ja måste vänta på att dom får in mer…
#26 selarna är inte så stora! Jag köpte de "vanliga" i nylon och de är som hagen selarna ungefär och passar min mini tjej perfekt. Sen köpte jag mönstrade till 2 av killarna och de är bredare och lite mera klumpiga. passar vra till killarna, men för stora å klumpiga för en liten tjej skule jag vilja säga

#31 men honor på 1.070kg och 1.090kg måste det passa va;) hehe