OT Orkensorken...
När jag ska sova så kan jag ligga vaken i flera timmar och tänka på allt jag ska göra när jag vaknar… och om det är roliga saker så vill jag göra det på en gång, som inatt, la mig vid 1 och så låg jag vaken ända till klockan 4 och tänkte på hur mysigt jag skulle ha idag för jag skulle tvätta filtar och bada illrar (ja, jisses vad jordiga de är) :P Sen vaknar jag vid 12??? Och ligger och drar mig i sängen i en timme för jag är svintrött. Menar… måste ju duscha nu, sen käka frukost… sen är det ju kväll igen :( Det är ju NATT vid klockan 5… orkensorken… Men idag har jag iallafall något att göra förutom att bara sitta här i min rosa stol höll jag på att säga, när jag kom på att den rosa stolen nu mer står bakom mig, för jag sitter i en dalatinerprickig stol, med en rosa kudde dock. Ska göra något med mitt ex, och ja, ni "gamla" forumsmedlemmar
vet vem jag pratar om - Zige, han jag hängde med all the time när jag köpte Melwin, men då var vi bara kompisar… hade inte varit tillsammans på 2 år då ju, men har haft en svacka sen mars, men nu när jag blev dumpad igen så började vi snacka, och guuu vad skönt att umgås med honom utan att vara kär i honom! Bara så ni vet :D
Aja, behövde nog skriva av mig lite såhär när man nyss vaknat :S Dumt, för nu är klockan ännu mer, så nu kommer jag inte ens hinna äta frukost innan det blir mörkt… dumma dumma mörker som gör att man vill sova.
golf.ifokus.se

Hahaha, det e bra =D inte trött nudå :P ??

Nä, och jag är fortfarande inte trött… har vänt på dygnet =/ Måste vrida tillbaka det känner jag… men vet egentligen inte till vilken nytta…
golf.ifokus.se
Same here

Vända tillbaka dygnet, varför då? Har gett upp det för länge sen.

Haha, jag kommer ju inte på någon anledning… mamma säger att det är bra att vara upppe när det är ljust, men det är ju ändå aldrig ljust… sen har jag inget jobb, ingen skola och inga kompisar… så kvittar väl när jag är vaken… här finns det ju alltid folk att snacka med oavsett när på dygnet det är… :P
golf.ifokus.se
jag måste verkligen försöka sova nu…
Nattis

Jag också…
Godnatt
golf.ifokus.se

Men, men, men jag då, snyft? Tur att man har chillor, de är alltid vakna på natten!
suck…kan inte sova..
ser att fler hgar haft problem med sömnen….me too…fast jag föll inte för data trycket för en gångsskull…låg istället å vred mig sömnlös i otaliga timmar å tänkte på massa hemskheter….suck….trött
Jag somnade inte alls och har inte lagt mig ännu…
#12 nämen jisses! stackare!
Nada fun…

Jag somnade efter nån timme, sen vaknade jag vid lite över 6, sen somnade jag igen och vaknade nyss :D
golf.ifokus.se

Mmmm, Melwin luktar så gott idag :D
golf.ifokus.se

Och måste få skryta också… inatt hade det inte inträffat en enda utanförlådanolycka… Alla bajsar och kissar i lådan :D
golf.ifokus.se

#17 Grattis=D