Julgranen !
Undra om den kommer se lika fin ut om nåndag :(
P.s Julgranen är av plast.. vad ska jag göra om stacy biter i den ska jag ta bort den eller?? vad ska jag göra?? man vill ju ha en jul med gran såklart.. för plast är ju farligt om hon äter det .. hon kan ju bli förstoppad :( då blir det ingen rolig jul kansek en tråkig och dyr..
jag tycker den är fin kanske inte du!?

Jättesnygg!!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Vit julgran?! :O grön ska den ju vara ;)

#1 tack så mycket har haft väldigt ont i ryggen när ajg gjort den för jag har ju vipplers :(

#3 haha jaa du :) haha alla har ju sin smak hhe nå vet jag att du är avis :9 haha
julgran redan???
Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

#6 jaaa det är ju första advent i helgen :)

#5 nej avundsjuk är jag inte då jag tycker bättre om riktiga gröngranar som luktar gran ^^
Fast din gran var snyggare med glitter än utan.

#9 jag kan inte ha riktig gran blir så har snorig du vet:)

jag tycker den var skitsnygg! tycker du ska ha glitter i, det var tokfint :)
tror inte stacy kommer att tugga på den, men håll bara ögonen öppna.. det är större risk att hon tar pynten, så häng de en bit upp så hon inte når! det ska nog gå bra :) faktiskt så är det en trygghet i att ha plastgran när man har djur, eftersom vattnet i julgransfoten till en riktig gran är giftigt.
#11 varför är det giftigt för?

#11 tack gumman :)

vet inte exakt, men giftigt är det! det är väl nåt som utsöndras ur granen antar jag.

Fint med vit gran! Tyckte det såg bäst ut med glittret, såg aningen tomt ut annars. :)
Finfint!

#15 tack tack :)